۵ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۵۹
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85578738
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

وضعیت جوی گیلان پایدار است

۵ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۵۹
کد خبر: 85578738
وضعیت جوی گیلان پایدار است

رشت - ایرنا - کارشناس هواشناسی گیلان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی غالبا پایدار در استان تا پایان هفته جاری است.

سمانه نگاه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر اساس الگوهای هواشناسی هوای گرم و مرطوب تا پایان هفته جاری در گیلان مستقر خواهد بود.

وی بیان کرد: در این مدت به ویژه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری گاهی با شکل‌گیری ناپایداری‌های همرفتی و محلی، شرایط برای افزایش ابر، وقوع رگبار و رعد و برق پراکنده فراهم خواهد بود.

کارشناس هواشناسی گیلان اضافه کرد: اسب‌وونی تالش با ۱۳ درجه سلسیوس کمترین و دیلمان با ۳۴ درجه بیشترین دمای استان را در ۲۴ ساعت گذشته به خود اختصاص دادند و دمای فعلی رشت ۲۸ درجه و رطوبت ۶۵ درصد است.

وی با اشاره به صدور هشدار زرد دریایی تا ظهر فردا (سه‌شنبه) در گیلان اظهار کرد: دریا طی امروز و فردا با افزایش ارتفاع موج برای فعالیت‌های دریانوری نامناسب پیش‌بینی شده‌است.

آسمان گیلان هم‌اینک صاف تا نیمه ابری است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان نیز از شالیکاران خواست تا با توجه به پایداری هوا در استان نسبت به برداشت خوشه‌های طلایی برنج اقدام کنند.

صالح محمدی پیش از این در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرده بود: تاکنون محصول برنج نزدیک ۵۵ درصد از شالیزارهای استان معادل ۱۳۰ هزار هکتار برداشت شده‌است.

بیشتر بخوانید:

محصول ۵۵ درصد شالیزارهای گیلان برداشت شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha