۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۲
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85537982
T T
۱۰ نفر

برچسب‌ها

گرمای گیلان کمتر می‌شود

۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۲
کد خبر: 85537982
گرمای گیلان کمتر می‌شود

رشت - ایرنا - کارشناس هواشناسی گیلان گفت: نقشه‎‌های هواشناسی بیانگر این است که دمای هوای استان فردا (یکشنبه) موقت سه تا پنج درجه سلسیوس کاهش می‌یابد و این کاهش دما در مناطق کوهستانی بیشتر احساس خواهد شد.

سمانه نگاه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر اساس الگوهای هواشناسی از اواخر وقت امروز و طی فردا (یکشنبه) موقت با فعالیت جریانات کم و بیش ناپایدار، ضمن افزایش ابر و کاهش نسبی دما در برخی مناطق رگبار و رعد و برق به ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها مورد انتظار است که البته قابل توجه نیست.

وی بیان کرد: با گذر جریانات کم و بیش ناپایدار گیلان از دوشنبه هفته جاری روند افزایش دما را شاهد خواهیم بود که اوج آن در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری پیش بینی شده‌است.

کارشناس هواشناسی گیلان افزود: دریا فردا به صورت موقت برای فعالیت‌های دریانوردی و شنا با احتیاط مناسب است و از دوشنبه تا اواخر هفته جاری با ارتفاع موج ۱۰ تا ۴۰ سانتیمتر برای این فعالیت‌ها مناسب خواهد بود.

وی بیان کرد: اسب‌وونی تالش با ۱۶ درجه سلسیوس کمترین و لوشان با ۳۷ درجه در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین دمای گیلان را به خود اختصاص دادند و دمای فعلی رشت ۳۲ درجه و رطوبت نزدیک ۶۰ درصد است.

هم‌اینک آسمان گیلان صاف تا قسمتی ابری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha