۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۱۷
کد خبر: 85578882
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶ پروژه عمرانی و خدماتی در بیله‌سوار مغان افتتاح شد

اردبیل - ایرنا - ۱۶ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار یک هزار و ۲۸ میلیارد و ۱۶۵ میلیون ریال با حضور معاون استاندار اردبیل و جمعی از مسئولان محلی در بیله‌سوار مغان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در چهارمین روز هفته دولت و با حضور رضا قاسمیان معاون سیاسی ، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل از طرح‌های عمرانی و اقتصادی در شهرستان مرزی

بیله‌سوار بهره‌برداری شد.

بر اساس این گزارش راه‌اندازی دکل تلفن همراه روستاهای سلطان قشلاقی، حاجی آقا کندی و قطور بلاغ، قوشا قشلاق منصور و رحمان، قشلاق باقرسلی حاج خانعلی بیله‌سوار با هزینه ۱۸۰ میلیارد ریال از جمله پروژه‌هایی است که امروز راه‌اندازی شد.

با افتتاح این دکل‌ها ۱۳۴ خانوار روستایی با جمعیت ۴۱۵ نفر از آنتن‌دهی تلفن همراه برخوردار شدند.

به گفته صاحبعلی اصغری ، فرماندار بیله‌سوار مغان از سال ۱۴۰۱ تاکنون دکل تلفن همراه در ۱۵ روستای بیله‌سوار راه‌اندازی شده و دکل ۱۱ روستا هم در حال اجراست که از این تعداد دکل تلفن همراه چهار روستا نیز در هفته دفاع مقدس امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

امروز همچنین مدرسه سه کلاسه عزت در روستای خاکریز بخش مرکزی بیله‌سوار افتتاح شد ، این مدرسه به همت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل با اعتباری بالغ بر ۱۶۷ میلیارد ریال احداث شده و از مهرماه امسال آماده حضور دانش‌آموزان خواهد بود.

ساختمان پانسیون ۹ واحدی پزشکان بیله‌سوار نیز با صرف ۶۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. هر واحد این پانسیون در ابعاد ۶۰ تا ۷۵ متر مربع در محوطه بیمارستان امام خمینی (ره) بیله‌سوار ساخته شده است.

بهسازی ، لکه‌گیری و روکش آسفالت چهار روستا ، اجرای طرح بهارستان با اصلاح و بهینه‌سازی برق پنج روستا ، طرح توسعه و تقویت برق ۲ روستا ، توسعه و احداث برق کمربندی بیله‌سوار ، برق رسانی به روستای اوچدره حاج عباس ، افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای جعفرآباد ، افتتاح مسکن مددجویی کمیته امداد در مناطق روستایی ، مدرسه سه کلاسه روستای خاکریز ، بهسازی معابر هفت روستای بخش مرکزی بیله‌سوار ، افتتاح مسکن مددجویی بهزیستی در مناطق روستایی و گازرسانی به پنج روستای بخش قشلاق دشت از دیگر طرح‌هایی است که با صرف یک هزار و ۲۸ میلیارد و ۱۶۵ میلیون ریال امروز در بیله‌سوار به بهره‌برداری رسید.

معاون استاندار اردبیل امروز به همراه مسئولان شهرستان بیله‌سوار در منزل شهید خدارحیم حسین‌زاده حضور یافت و از خانواده این شهید بزرگوار تجلیل کرد.

بیله‌سوار مغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha