امدادگران هلال احمرکهگیلویه و بویراحمد به ۱۱۱۸ زایر اربعین خدمات درمانی ارایه کردند

یاسوج -ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گفت: از پانزدهم مرداد ماه تاکنون امدادگران هلال احمر استان به یکهزار و ۱۱۸ زایر اربعین حسینی خدمات درمانی ارایه کرده اند.

کاظم فلاحی دوست روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت امدادگران هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استان معین خوزستان یکهزار و ۵۱ مورد خدمات سنجش فشارخون و ۶۷مورد هم امداد و نجات آسیب دیدگان گرمازدگی را به زایران اربعین ارایه کردند.

وی با اشاره به اینکه بازگشت زایران اربعین حسینی همچنان ادامه دارد بیان کرد: ۱۸ تیم متشکل از ۹۰ نیروی عملیاتی هلال احمر استان همچنان در حال ارایه خدمت به زایران اربعین هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر تصریح کرد: ۲ تیم از نیروهای متخصص هلالا احمر استان در مراکز درمانی کشور عراق به زایران بیمار یا آسیب دیده از گرما در حال خدمات رسانی هستند.

فلاحی دوست با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در مسیر زایران پاکستانی به کربلایی معلی قرار دارد تصریح کرد: همچنین جوانان جمعیت هلال احمر استان با ایجاد تابلوی راهنمایی و رانندگی به زبان پاکستانی سفر آنان را تسهیل کردند.

وی با یادآوری اینکه امدادگران هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد آماده ارایه خدمات به حادثه دیدگان زایر و همه هموطنان هستند عنوان کرد: شهروندان می توانند در صورت نیاز به خدمات امداد و نجات با سامانه تلفنی ۱۱۲تماس حاصل کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha