۵ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۵۱
کد خبر: 85579565
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

افتتاح ۳۷ طرح عمرانی و اقتصادی آرادان در هفته دولت

۵ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۵۱
کد خبر: 85579565
افتتاح ۳۷ طرح عمرانی و اقتصادی آرادان در هفته دولت

سمنان - ایرنا - ۳۷ طرح اقتصادی و عمرانی آرادان استان سمنان روز دوشنبه به مناسبت هفته دولت با حضور مسوولان استانی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرپرست فرمانداری آرادان در آیین افتتاح طرح‌های این شهرستان گفت: ۳۳ طرح عمرانی با اعتبار ۶۰۳ میلیارد ریال و چهار طرح اقتصادی با اعتبار ۵۲۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت بهره‌برداری شد.

افتتاح ۳۷ طرح عمرانی و اقتصادی آرادان در هفته دولت

علی رضوانی افزود: با وفاق و همدلی شکل گرفته در آرادان می‌توان گفت همه مقدمات در راستای پیشرفت بیش از پیش این شهرستان آماده است.

به گفته وی مردم همیشه در صحنه آرادان با حضور پرشور خود در صحنه‌های حساس انقلاب به ویژه انتخابات‌ اخیر، وظیفه مسوولان برای خدمت را سنگین‌تر کردند.

افتتاح ۳۷ طرح عمرانی و اقتصادی آرادان در هفته دولت

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان نیز گفت: وظیفه دولتمردان این است که مانند شهدا بدون توقع و منت خادم مردم باشند.

فرج‌الله شوشتری با تاکید بر وظیفه مسوولان برای تلاش در راستای رفع مشکلات مردم اضافه کرد: سمنان و شهرهای آن از جمله رادان در مسیر زائران داخلی و خارجی علی بن موسی الرضا(ع) قرار دارند و ضرورت دارد در راستای خدمت رسانی به زائران بیش از پیش تلاش شود.

حجت الاسلام جلیل شریفی‌نیا امام جمعه آرادان نیز گفت: با فضای همدلی در این شهرستان و تلاش مدیران دلسوز و جوان، رفع مشکلات مردم با اهتمام پیگیری می‌شود چراکه بدون شک خدمت به خلق خدا از مهمترین عبادت است.

به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت بهره برداری از ۷۴۷ طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار ۵۸ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال در استان سمنان آغاز شده است.

از این مجموع، ۶۷۵ طرح عمرانی با اعتبار ۲۱ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال با افزایش سه درصدی نسبت به هفته دولت سال ۱۴۰۲ افتتاح می‌شود.

در بخش اقتصادی نیز ۷۲ طرح مربوط به بخش خصوصی با افزایش اعتباری ۳۴۱ درصدی و سرمایه‌گذاری ۳۷‌ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال است و

۱۰۸ طرح عمرانی نیز با اعتبار ۲۰ هزار و ۹۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha