۶ طرح صنعتی گرمسار به مناسبت هفته دولت بهره‌برداری شد + فیلم

سمنان - ایرنا - ۶ طرح اقتصادی و صنعتی در شهرستان گرمسار روز دوشنبه و به مناسبت هفته دولت با مجموع سرمایه‌گذاری و آورده متقاضی بیش از هفت هزار میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گرمسار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، در حاشیه افتتاح واحد تولیدی ستاره شمال زرفام که با حضور فرج‌الله شوشتری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان برگزار شد، گفت: این واحد تولیدی با ظرفیت ۹۰ هزار عدد لامپ در سال با سرمایه گذاری ۳۹۳ هزار میلیارد ریال افتتاح شد.

مسعود علیزاده با بیان اینکه در مجموع ۶ طرح اقتصادی صنعتی در شهرستان گرمسار امروز به مناسبت هفته دولت افتتاح شد، افزود: مجموع سرمایه گذاری و آورده متقاضی در این طرح‌ها هفت هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال با اشتغال ۳۰۰ نفر است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گرمسار با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ مبنی بر رونق تولید با مشارکت مردم ابراز کرد: احیا واحدهای نیمه فعال و راکد و تکمیل طرح‌های نیمه تمام صنعتی در این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

۷۴۷ طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار ۵۸ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال هفته دولت ۱۴۰۳ در استان سمنان بهره‌برداری می‌شود.

از ۷۴۷ طرح پیش‌بینی شده برای هفته دولت در استان سمنان ۶۷۵ طرح عمرانی با اعتبار ۲۱ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال با افزایش سه‌درصدی نسبت به هفته دولت سال ۱۴۰۲ در سمنان افتتاح می‌شود.

در بخش اقتصادی نیز ۷۲ طرح بخش خصوصی با افزایش اعتباری ۳۴۱ درصدی و با سرمایه‌گذاری ۳۷‌ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال هفته دولت ۱۴۰۳ قابل افتتاح است.

عملیات اجرایی ۱۰۸ طرح عمرانی نیز با اعتبار ۲۰ هزار و ۹۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود که افزایش سه درصدی نسبت به سال گذشته دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha