۶ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۳۸
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85579784
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۳ درصد فروش ارز اربعین در ایلام توسط پست بانک انجام شد

ایلام - ایرنا - مدیر شعب پست بانک استان ایلام از فروش ۵۳ درصدی ارز ویژه زائران اربعین حسینی(ع) در این استان توسط پست بانک خبر داد.

به گزارش ایرنا، امیر رضا میری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان ایلام، اظهار کرد: در ایام اربعین امسال فروش ارز در پست بانک به ۲ صورت حضوری و از طریق برنامه پیام‌رسان بله( در قسمت خدمات و با انتخاب پست بانک) انجام شد.

وی افزود: در این ایام مجموع ارز فروخته شده به زوار اربعین حسینی در شبکه بانکی استان ایلام مبلغ ۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون دینار بوده است.

مدیر شعب پست بانک استان ایلام گفت: در ایام اربعین حسینی۴۰ مرکز پست بانک این استان در مناطق روستایی، شهری و سیار برای فروش ارز به زوار فعال بوده‌ است.

وی یادآور شد: از این تعداد، ۹ شعب بانکی در مناطق شهری و ۳۱ باجه روستایی به صورت ۲ شیفت در زمینه تأمین ارز مورد نیاز زوار اربعین حسینی فعالیت داشته است.

۵۳ درصد فروش ارز اربعین در ایلام توسط پست بانک انجام شد

میری تاکید کرد: همچنین برای تامین وجه نقد مورد نیاز زائران اربعین ۶۰ خودپرداز ثابت و ۲ دستگاه خودپرداز سیار این بانک بدون وقفه فعال بوده است.

مدیر شعب پست بانک استان ایلام با تاکید بر آمادگی این بانک برای پیشبرد برنامه‌های اقتصادی استان، از تلاش شبانه روزی همکاران بانک و همکاری رسانه‌های استان به منظور تحقق این موفقیت قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، مهران کانون اصلی تردد زوار اربعین حسینی و عتبات عالیات در طول سال است.

پیش بینی می‌شود که ظرف امروز و فردا تمامی زوار اربعین حسینی به کشور برگردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha