۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۲
کد خبر: 85574532
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرداخت پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون دینار به زوار اربعین در ایلام

ایلام- ایرنا - مدیر امور شعب بانک ملی ایلام از پرداخت پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون دینار به زوار اربعین حسینی در این استان خبر داد و گفت: تا کنون ۶ میلیارد دینار به بانک‌های استان برای سفر اربعین زوار اختصاص یافته است.

به گزارش ایرنا، "اسداله حاجی" روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از شعب ارزی بانک‌های استان ایلام، اظهار کرد: فروش ارز اربعین امسال هم همانند سال گذشته به صورت دینار بوده و فروش آن از یکشنبه هفتم مرداد اجرایی شده است.

مدیر امور شعب بانک ملی ایلام و دبیر کمیسیون بانک‌های استان ایلام تصریح کرد: تا کنون ۶ میلیارد دینار توسط بانک‌های ملی، تجارت، سپه، صادرات، ملت، سپه و پست بانک تخصیص برای سفر زوار اربعین حسینی در این استان اختصاص یافته است.

پرداخت پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون دینار به زوار اربعین در ایلام

وی با اشاره به اینکه زائران اربعین از شعب منتخب بانک‌ها در شهرها و روستاها می‌توانند تا ۲۰۰ هزار دینار دریافت کنند، یادآور شد: همچنین دریافت ارز اربعین منافاتی با ارز مسافرتی ندارد و زائران می‌توانند همزمان ارز مسافرتی نیز دریافت کنند.

حاجی گفت: متقاضیان برای خرید ارز اربعین باید ابتدا سامانه سماح ثبت‌نام کنند و ثبت نام آنها حتماً با موفقیت انجام شده باشد.

به گزارش ایرنا، ثبت نام در سامانه سماح از روز ۱۷ تیرماه، همزمان با نخستین روز محرم آغاز شده است.

روز گذشته، تقی منصوریان، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ایلام نیز از راه اندازی شعبه‌های ارزی و ریالی بانکی در شهرستان‌های ایلام و مهران خبر داده بود.

مرز مهران کانون اصلی تردد زوار اربعین حسینی و عتبات عالیات در طول سال است.

اربعین پارسال بیش از سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از مرز مهران تردد کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha