۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۳۲
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85580292
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پوستر دومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر آیینی سنتی زیویه در سقز رونمایی شد

سنندج- ایرنا- پوستر دومین جشنواره منطقه ای تئاتر آیینی سنتی زیویه اثر هنرمند سامان رستمی روز سه شنبه با حضور فرماندار شهرستان سقز رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان سقز در مراسم رونمایی از این پوستر با اشاره به ظرفیت های این شهرستان از لحاظ منابع انسانی، استقبال مردمی و زیرساخت‌ها، اظهار کرد: وجود این ظرفیت ها، ضرورت اجرای برنامه های فرهنگی و هنری را دوچندان می کند.

جعفر توان با بیان اینکه سال گذشته در راستای اجرای هجدهمین دوره جشنواره تئاتر کردی و تجهیز پلاتوی سقز سه میلیارد ریال اعتبار هزینه شد، افزود: برای اجرای جشنواره منطقه‌ای زیویه هم سه میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

دبیر دومین جشنواره منطقه ای تئاتر آیینی سنتی و آیین های نمایشی زیویه هم در این مراسم بیان کرد: این جشنواره با حضور ۱۵ اثر داخلی و یک اثر خارجی از اقلیم کردستان عراق ۱۵ تا ۱۷ شهریور سال جاری در سقز برگزار می شود.

امیر زارع زاده افزود: این رویداد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری کردستان، دفتر هنرهای نمایشی کشور، فرمانداری ویژه شهرستان سقز و شورای اسلامی و شهرداری سقز، با حضور ۱۲ استان از جمله کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، همدان ، کرمانشاه، ایلام، زنجان، قزوین و گیلان برگزار می شود.

شهرستان سقز در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha