قدیمی: آماده کسب قهرمانی در جام‌جهانی هاکی هستیم

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون هاکی و استاد تمام دانشگاه، درباره وضعیت تیم ملی گفت: در جام‌جهانی امسال، تیم‌ها بسیار تغییر کرده‌اند و کار هم سخت شده اما هدف اصلی ما کسب اولین طلای جام‌جهانی هاکی در تاریخ ایران است.

بهرام قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص وضعیت تیم ملی هاکی اظهار داشت: از ۱۵ تا ۲۱ بهمن جام‌جهانی برگزار می‌شود و این بار برای کسب قهرمانی این رقابت‌ها تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد. این دوره شرایط بسیار متفاوت است؛ برای مثال هلند که در دوره پیش در جایگاه دوم ایستاد، این دوره حذف شد و آمریکا که تیم چهارم جهان بود به رقابت‌ها نرسید. اتریش، آلمان، کرواسی، ایران، مالزی، آرژانتین، بلژیک، لهستان، استرالیا، آفرقای جنوبی، انگلستان و نامیبیا کشورهایی هستند که در جام‌جهانی حاضر هستند.

وی ادامه داد: تیم‌ها بسیار تغییر کرده‌اند و کار هم سخت شده اما هدف اصلی ما رتبه اول جهانی و کسب اولین طلای جام‌جهانی هاکی است. برای افزایش روحیه ورزشکاران و حل مشکلات آن‌ها بحث اشتغال را پیگیری کردیم که باید توسط اسبقیان، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در مجمع ابلاغ شود. این کار نیز در مجمع سالیانه که هفته آینده برگزار خواهد شد، انجام می‌شود.

رئیس فدراسیون هاکی ایران با اشاره به وضعیت تیم ملی بانوان عنوان کرد: تیم ملی بانوان از ۴ تا ۸ آذر در مسابقات داخل سالن دانشجویان جهان حاضر خواهند شد که به میزبانی روسیه برگزار می‌شود. مربی چینی- آمریکایی را برای بالا بردن سطح تیم ملی بانوان به کار گرفتیم و از این پس نیز از تیم مربیگری آقایان مشاوره خواهیم گرفت تا بتوانیم نتایج خوبی نیز بین بانوان داشته باشیم.

وی درمورد وزیر ورزش جدید گفت: دنیامالی با ایده‌های تازه به وزارتخانه‌ آمده است و مشکلات را بررسی خواهد کرد تا بتواند بهترین اقدام را انجام دهد. مشروعیت شخصی در غالب مشروعیت قانونی یکی از ویژگی‌های اوست که موجب پیشرفت ورزش کشور و مدیریت قدرتمند خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha