تکریم ۵۰ پاکبان شهرداری منطقه ۲۰ در حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

شهرری- ایرنا- به همت دفتر امور روحانیون و مجاوران حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام، ۵۰ تن از پاکبانان و پرسنل خدوم شهرداری منطقه ۲۰ تهران در این بارگاه ملکوتی، تکریم شدند.

به گزارش ایرنا ، ۵۰ تن از پاکبانان خدوم شهرداری شهرستان ری در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) حاضر شدند و از زحمات آنها در ماه محرم صفر در این آستان تجلیل به عمل آمد.

این عزیزان ضمن شرکت در کارگاهی با موضوع شناخت حضرت عبدالعظیم(ع) و این آستان مقدس، از موزه حرم مطهر بازدید کرده و در پایان میهمان سفره احسان حضرت سیدالکریم(ع) شدند.

مراسم پیاده روی دلدادگان اربعین حسینی روز یکشنبه از مسیرهای چندگانه به سوی قبله تهران برگزار و مسیرهای منتهی به حرم مطهر مملو از عاشقان و شیفتگان مکتب عاشورا بود.

در این راهپیمایی عظیم ، سیل میلیونی عاشقان حسینی از تهران و شهرهای اطراف رهسپار کربلای ایران و قبله تهران شدند و با حضور در بارگاه ملکوتی حضرت سیدالکریم(ع) به عزاداری در صحن های حرم مطهر پرداختند.

زائران حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ، «لبیک یا حسین» و «لبیک یا زینب» گویان زیارت اربعین حضرت سیدالشهداء(ع) را با نوای مادحین آل الله علیهم السلام در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) قرائت کردند و در هنگام نماز ظهر، با تأسی از اهداف والای نهضت حسینی، نماز باشکوه ظهر اربعین را در آستان مقدس و اطراف این حریم ملکوتی اقامه نمودند.

گفتنی است، همه ساله عاشقان حسینی که توفیق شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی در کربلای معلی را ندارند، به نیت زیارت حضرت امام حسین(ع) درمراسم دلدادگان اربعین از میدان امام حسین(ع) به سوی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) پیاده روی می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha