۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۰۲
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85580604
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

بجنورد صاحب «مسجد شهربازی» می‌شود

۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۰۲
کد خبر: 85580604
بجنورد صاحب «مسجد شهربازی» می‌شود

بجنورد - ایرنا - شهردار بجنورد گفت: طرح ساخت "مسجد شهربازی" از وظایف شهرداری و این نهاد است و تا سال آینده در مرکز خراسان شمالی به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمدعلی کشمیری عصر سه شنبه در جلسه شورای اسلامی شهر بجنورد اظهار کرد: مسجد شهربازی مورد درخواست شورای اسلامی ادوار گذشته بود و اکنون مورد تاکید اعضای این دور شوراها و فرمانداری بجنورد است.

وی افزود: طیف خاصی از افراد مخالف جابه‌جایی وسایل بازی کودکان هستند و معتقدند با وجود مساجد پیرامون، لزومی به ساخت مسجد در شهربازی نیست.

شهردار بجنورد اضافه کرد: بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته، نیاز است که این اغنای عمومی اتفاق بیفتد و مخالفت را مانعی برای تحقق هدفگذاری اصلی قرار ندهند.

عملیات ساخت مسجد شهربازی امسال آغاز می شود

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: ساخت مسجد بزرگ در شهربازی درخواست مردم برای اقامه نماز و جزو لوایح شورا آمده است.

اعظم السادات افشین فر اظهار کرد: عملیات ساخت مسجد در شهربازی در شورای ششم شهر امسال آغاز می شود و تا سال آینده باید بهره برداری شود.

وی افزود: عملیات ساخت مسجد باید به سرعت پیش رود و از ظرفیت خیران استفاده شود.

عضو شورای شهر بجنورد اضافه کرد: مبادا با جمع کردن وسایل بازی، ذهن کودکان نسبت به مسجد مخدوش شود زیرا که این فقط نوعی جابه‌جایی محسوب می‌شود.

ساخت مسجد در شهربازی جایگاه ویژه ای به شهر می‌بخشد

عضو دیگر شورای شهر بجنورد گفت: بجنورد باب الرضا است و استانی که در مسیر عبور زائران می باشد و ساخت مسجد در این مکان جایگاه ویژه ای به شهر می بخشد و زیبنده محیط است.

جمشید عین بیگی اظهارکرد: ساخت مسجد درخواست مردم است، شهرداری کار را آغاز می کند و هیات امنا و اوقاف متولی همراهی خواهند کرد.

وی افزود: طرح مسجد باید خاص باشد و به سرعت نسبت به جانمایی وسایل بازی کودکان اقدام شود، فضای این پارک مجموعه فرهنگی، تفریحی، اجتماعی و ورزشی است.

عضو شورای شهر بجنورد اضافه کرد: این طرح با حضور کارشناسان و مشورت افرادی متخصص کارشناسی شده و بر اساس سلیقه شخصی نیست، بلکه زاییده تفکر جمعی در مرکز استان است.

به گزارش ایرنا، شهرستان بجنورد به عنوان مرکز استان ۳۲۴ هزار نفر جمعیت دارد که ۲۳۰ هزارنفر آن در شهر بجنورد ساکن هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha