۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۱۳
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85598623
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

یکی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی بجنورد به نام مرحوم "جلال اسدی" نامگذاری می‌شود

بجنورد -ایرنا- رییس شورای شهر بجنورد گفت: یکی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر بجنورد به نام مرحوم "جلال اسدی" که امسال در حادثه آتش‌ سوزی کربلا جان خود را به خطر انداخت نامگذاری خواهد شد.

به گزارش ایرنا، جمشید عین بیگی دوشنبه شب در جلسه رسمی شورای شهر بجنورد،افزود: با توجه به اینکه این مرحوم در مهار آتش سوزی هتل کربلا، جان بسیاری از زائران را نجات داد یکی از ایستگاه ها به نام ایشان نامگذاری خواهد شد.

وی افزود: این بزرگ مرد فداکار امسال در حادثه آتش سوزی هتل کربلا، جان ۱۵۰ نفر از زائران را نجات داد و بر اثر جراحات ناشی از سوختگی ۵۰ درصد چند روز قبل آسمانی شد بنابراین نامگذاری مکان و معابری از شهر بجنورد به نام ایشان در دستور کار قرار گرفته است.

احداث مجموعه فرهنگی در بجنورد

رییس شورای شهر بجنورد اضافه کرد: نیمه دوم آبان ماه امسال این شهر میزبان سی و یکمین اجلاسیه سراسری نماز کشور است و استان متولی این موضوع خواهد بود.

وی ادامه داد:ما بر تسریع در احداث مجموعه فرهنگی در ایام ربیع الاول تاکید داریم تا اقدامی جهت پیش ورود به اجلاسیه نماز انجام شود و افتتاحیه تکمیلی و رسمی در روز برگزاری مراسم انجام خواهد شد.

عین بیگی با اشاره به تسریع سه طرح پارکینگ طبقاتی، تقاطع غیر همسطح خرمشهر و مسجد شهربازی تاکید کرد و گفت: تکمیل طرح ها دستور موکد شهردار را می طلبد زیرا که بجنورد به عنوان باب الرضا در مسیر زائران علی بن موسی الرضا(ع) قرار گرفته و احداث مجموعه فرهنگی و مسجد جهت ادای نماز و برخورداری از فضای مناسب برای زائران عبوری و شهروندان ضروری است.

طرح های شهرداری تحرک خوبی نداشته است

عضو شورای شهر بجنورد گفت: اقدام و تحرک خاصی برای طرح های شهرداری انجام نشده است و فضای دو قطبی در جامعه مشاهده می شود.

مهرداد رحمتی اظهار داشت: شهرداری در اجرای طرح ها کوتاهی کرده است و چنانچه برای مسجد و شهربازی اقدام می کرد شاهد این فضای دو قطبی نبودیم.

وی افزود: شورای شهر در طول سال برای بحث عوارض و تخفیفات همراهی زیادی داشته است و انتظار می رود شهرداری هم به تعهدات خود عمل کند.

بجنورد، مرکز خراسان شمالی ۲۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha