۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۰۷
کد خبر: 85580608
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لیورپول به دنبال جذب یک مهاجم بزرگ/ کیه‎‌زا و کومان در فهرست اسلات

تهرا- ایرنا- نام مهاجم یوونتوس و وینگر بایرن مونیخ در فهرست بازیکنان مدنظر لیورپول در فصل نقل و انتقالات قرار دارد.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، تلاش‌های لیورپول و آرنه سلات سرمربی این تیم، در روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات برای جذب یک مهاجم مطرح ادامه دارد.

لیورپول تنها تیمی در لیگ برتر انگلیس بوده که تاکنون بازیکن جدیدی را جذب نکرده است. البته گفته می‌شود قرمزهای مرسی ساید با گیورگی مامارداشویلی، دروازه‌بان گرجستانی به توافق رسیده‌اند و قرارداد با این بازیکن در مراحل پایانی قرار دارد.

با این حال جدا از یک دروازه‌بان جدید، لیورپول به برای جذب یک مهاجم جدید تلاش می‌کند.

ارنریکه کیه‌زا، مهاجم تیم فوتبال یوونتوس یکی از گزینه‌های لیورپول است که گفته می‌شود این باشگاه با این بازیکن تماس گرفته است.

کیه‌زا از ترکیب یوونتوس در پیروزی ۳-۰ مقابل ورونا در بازی روز دوشنبه در هفته دوم سری‌آ، کنار گذاشته شد و به نظر می‌رسد که این بازیکن ۲۶ ساله قصد دارد از سری‌آ جدا شود. البته کیه‌زا مورد توجه بارسلونا نیز قرار دارد.

علاوه بر این، نبیل دیلیت، روزنامه‌نگار فرانسوی مدعی شده که لیورپول به کینگزلی کومان، وینگر بایرن مونیخ به عنوان یک گزینه تهاجمی احتمالی در این پنجره نقل و انتقالات نیز علاقه‌مند است.

این بازیکن ۲۸ ساله از زمان پیوستن به بایرن از یوونتوس در سال ۲۰۱۷، در ۲۹۴ بازی به میدان رفته و ۶۳ گل به ثمر رسانده و ۶۶ پاس گل نیز ارسال کرده است.

لیورپول تنها باشگاه لیگ برتری نیست که گفته می‌شود علاقه‎‌مند به جذب کومان است و آرسنال نیز امیدوار است قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در روز جمعه است، بتواند برای جذب این بازیکن حتی به صورت قرضی اقدام کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha