۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۰۷
کد خبرنگار: 1327
کد خبر: 85581007
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

سردار محمدیان: بیشتر  موبایل‌های سرقتی به خارج از کشور منتقل می‌شود

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس پایتخت با تشریح جزییات بازداشت باند چهار نفره سرقت موبایل در تهران «معروف به آرسن لوپن» گفت: بیشتر موبایل‌های سرقتی به خارج از کشور منتقل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار عباسعلی محمدیان روز چهارشنبه در تشریح جزییات فعالیت این باند موبایل قاپ در جمع خبرنگاران افزود: پخش تصاویر و کلیپ‌های سارقان در فضای مجازی باعث شد آنها چهار بار مکان خود را تغییر دهند و همین موضوع، دستگیری آنها را سخت‌تر کرده بود.

وی اظهار کرد: مردم تهران شایسته بهترین امنیت هستند و بنابر قولی که داده بودیم پلیس توانمندی و تجهیزات لازم برای رصد سارقان و مجرمان را دارد و اجازه خودنمایی به آنها را نمی‌دهد.

سردار محمدیان: بیشتر  موبایل‌های سرقتی به خارج از کشور منتقل می‌شود

اثبات ۱۰ فقره موبایل قاپی این افراد

وی افزود: ۲ سارق این باند مثل سایر سارقان هستند اما پخش تصاویر و کلیپ‌های آنها باعث شد که چند بار مکان خود را تغییر دهند و این موضوع کار دستگیری را سخت‌تر کرد، این ۲ سارق کیف قاپ و موبایل قاپ بودند.

به گفته سردار محمدیان، تاکنون ۱۰ فقره سرقت این متهمان ثابت شده اما تحقیقات ادامه دارد و خوشحال هستیم که به‌رغم اینکه ۴ بار مکان خود را تغییر دادند توانستیم آنها را دستگیر کنیم.

رئیس پلیس پایتخت تاکید کرد: دادستان تهران به دلیل اهمیت این موضوع و رنجش افکار عمومی خبر دستگیری این افراد را شخصا اعلام کرد. ما هم انتظار داریم در کوتاهترین زمان پرونده این افراد رسیدگی شود.

وی افزود: ۲ نفر اصلی این باند سارق و ۲ نفر هم تسهیل کننده و خریدار اموال بودند. متاسفانه مال‌خرها سنشان کمتر از سارقان است.

سردار محمدیان: بیشتر  موبایل‌های سرقتی به خارج از کشور منتقل می‌شود

بیشتر تلفن‌های همراه سرقتی به خارج منتقل می‌شوند

سردار محمدیان تاکید کرد: پلیس تعمیرکاران تلفن همراه و بازار را رصد می‌کند تا تلفن‌های همراه سرقتی را پیدا کند اما بیشتر تلفن‌های همراه سرقتی به خارج از کشور فرستاده می‌شوند.

رییس پلیس پایتخت از شهروندان خواست در خیابان و معابر عمومی حواس‌شان جمع باشد چون بارها دیده‌ایم که سارقی ۵ دقیقه مالباخته را رصد می‌کند اما مالباخته حواسش نیست.

وی به مردم توصیه کرد در معابر عمومی از هندزفری استفاده کنند اگر چه پلیس از جان خود برای تامین امنیت مردم دریغ نمی‌کند.

سردار محمدیان: بیشتر  موبایل‌های سرقتی به خارج از کشور منتقل می‌شود

مذاکره با یکی از کشورهای همسایه درباره موبایل‌های سرقتی

سردار محمدیان یادآور شد: با یکی از همسایگان مذاکراتی داشته‌ایم تا گوشی‌ها در خارج از کشور قابل رصد باشد همانطور که قبلا در مورد یک نوع خودرو خاص این هماهنگی‌ها انجام شده بود.

وی تاکید کرد: پلیس برای رصد مجرمان و برخورد قاطع با بر هم زنندگان نظم و امنیت مردم با هیچکسی تعارف ندارد و برابر قانون با متخلفان و مجرمان برخورد خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha