۲۱ پروژه راهداری در شهرستان‌های دشتی و تنگستان آغاز و افتتاح شد

بوشهر_ ابرنا_ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از آغاز و افتتاح ۲۱ پروژه راهداری با اعتبار اولیه سه هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال در شهرستان‌های دشتی و تنگستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم اخترشناس روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح طرح های راهداری شهرستان تنگستان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در شهرستان دشتی لکه‌گیری و روکش آسفالت محورهای روستایی "عربی- سه راهی عالی حسینی" به طول ۱۰ کیلومتر، "لاور شرقی- کارخانه سیمان مند" به طول پنج کیلومتر، روشنایی "میدان بصیرت به سه راهی زائر عباسی"، روشنایی "پلیس راه تا روستای عربی" به طول ۶ کیلومتر و یک شرکت باربری با سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیدند.

وی افزود: همچنین عملیات اجرایی بهسازی قطعه سوم "گزدراز- شیخیان" به طول سه کیلومتر و یک مجتمع خدمات رفاهی بین راهی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرستان دشتی آغاز شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به بهره‌برداری ۹ پروژه راهداری در شهرستان تنگستان تصریح کرد: شاخص‌ترین این پروژه‌ها شامل لکه‌گیری و روکش آسفالت سه راهی "گادویی به عالی حسینی"، "گادویی به تل سیاه"، تعریض و بهسازی محور "عالی حسینی، دلوار- علی آباد"، "انبارک تا قنبری" و بهسازی و ترمیم میدان "گورکات" هستند.

اخترشناس یادآور شد: همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی بهسازی راه‌های روستایی "بوالخیر"، "منصوری"، "دلوار-محمدعامری- باشی" و "باشی- بوالخیر" آغاز شد.

وی بیان کرد: همزمان با هفته دولت ۱۰۷ پروژه راهداری و حمل و نقلی با اعتبار ۱۵ هزار و ۵۰ میلیارد ریال در استان بوشهر آغاز و افتتاح می‌شود که نقش بسزایی در توسعه زیرساخت جاده‌ای و ایمنی کاربران جاده‌ای خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha