بهره برداری از ۲۰ طرح عمرانی و زیربنایی در شهرستان مرزی پاوه آغاز شد

کرمانشاه - ایرنا- بهره‌برداری از ۲۰ طرح عمرانی و زیربنایی با سرمایه‌گذاری بیش از یک هزار میلیارد ریال به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در شهرستان مرزی پاوه آغاز شد.

فرماندار پاوه روز چهارشنبه در تشریح افتتاح این تعداد طرح ضمن رامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی به خبرنگار ایرنا توضیح داد که در شهرستان پاوه ۲۰ طرح عمرانی و زیربنایی با اعتباری بیش از یک هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و متوازن در این هفته قابل بهره برداری و افتتاح است.

علیرضا حیدری افزود: بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به شهر بانه وره و روستاهای اطراف، پروژه های شهری و روستایی، برق رسانی، آسفالت راه‌های روستایی و پروژه های ورزشی از جمله پروژه هایی است که در این هفته افتتاح می شود.

فرماندار پاوه اضافه کرد: در کمیته برنامه ریزی امسال نیز مبلغ ۸۲۰ میلیارد ریال اعتبار، در حدود ۸۰ پروژه بین دستگاه‌های اجرایی توزیع شده و عملیات اجرایی این پروژه ها نیز به زودی آغاز می‌شود.

وی گفت: هفته دولت فرصتی است تا تمام مدیران در حد توان خود اقدامات دولت را منعکس کنند تا مردم در جریان امورات و خدمات قرار بگیرند.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه رجایی و باهنر و شهید رئیسی، گفت: این شهیدان عزیز ما، لحظه ای در خدمت به مردم درنگ نمی کردند و باید ما نیز ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

فرماندار پاوه تصریح کرد: شهید رئیسی از نظر خدمت رسانی و محرومیت زدایی و ساده زیستی و دوری از تجمل گرایی، هدفی جز خدمت به مردم را نداشت.

بهره‌برداری از ۲۰ طرح عمرانی و زیربنایی در شهرستان مرزی پاوه آغاز شد

وی با اشاره به پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب برای شهادت شهید رئیسی گفت: معظم له در رابطه با شهادت رئیسی می فرمایند که شهید رئیسی عالمی مجاهد، مردمی و با کفایت و پر تلاش و فداکار که خستگی را نمی شناخت و واقعا همین طور بود و ما باید از این شهدای بزرگوار در راه خدمت رسانی به مردم الگو بگیریم.

حیدری ادامه داد: هرچند معاندین نظام در صدد بودند در ایام شهادت آن بزرگوار نظم مملکت را به هم بزنند و بتوانند از این وضعیت پیش آمده استفاده کنند، اما پیام گوهر بار رهبر معظم انقلاب هم موجب آرامش در کشور و هم موجب یاس و ناامیدی دشمنان شد.

فرماندار پاوه افزود: اکنون دولت وفاق ملی تشکیل شده است و ما آرزوی توفیق داریم و با استقبال تمام‌ گروههای سیاسی مواجه شده است و برای نظام موجب خیر و برکت خواهد شد.

شهرستان مرزی پاوه با حدود ۶۵ هزار نفر جمعیت در ۱۲۵ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha