۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۳۷
کد خبر: 85581338
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۷ طرح با اعتبار۵۳۰ میلیارد تومان در پردیس به بهره برداری رسید

پردیس- ایرنا- فرماندار شهرستان پردیس گفت: به مناسبت هفته دولت و با هدف رفاه شهروندان ۶۷ طرح عمرانی، ورزشی و فرهنگی با اعتبار ۵۳۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، محسن قضاتلو روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح و بهره برداری از طرح های عمرانی ، ورزشی و فرهنگی به خبرنگاران گفت: مهمترین طرح تحویل یک هزار و ۵۹۳ واحد مسکن مهر است که در شهریور ماه به متقاضیانی که از قبل ثبت نام کردند تحویل می شود.

وی با اشاره به سایر طرح ها توضیح داد: فرستنده سازمان صدا و سیما هم به صورت آزمایشی شروع به کار کرده که با حضور ریاست سازمان و استاندار تهران به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

فرماندار پردیس گفت: اتصال خروجی شهر پردیس به آزاد راه تهران- پردیس،بهره برداری از طرح های آبفا با هدف رسیدن به وضعیت پایدار آب رسانی در شهر سعید آباد با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان، اصلاح شبکه های آبرسانی، احداث مخزن که در شهر سعید آباد توسط آبفای شرق استان تهران عملیاتی شده و مشکل آب در این محدوده با این طرح ها مرتفع خواهد شد.

۶۷ طرح با اعتبار۵۳۰ میلیارد تومان در پردیس به بهره برداری رسید

قضاتلو افزود: در شهر بومهن افتتاح فرهنگسرای پیام در محله کم برخوردار شهرآباد، افتتاح یک سوله ورزشی ، افتتاح پایش تصویری ، احداث ورزشگاه، آسفالت و احداث یک آموزشگاه در روستای کمرد با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.

توسعه شبکه توزیع آب شهرهای شرق استان با اعتبار ۳۳۲ میلیارد تومان محقق شد

رئیس آبفای شرق استان تهران گفت: اخداث و توسعه شبکه توزیع آب با هزینه کرد ۳۳۲ میلیارد تومان وارد مداربهره برداری شد و ۲۳۰ لیتر بر ثانیه بر ظرفیت تامین آب شهروندان اضافه می شود.

محمدی ادامه داد:با هدف تامین آب پایدار شهروندان در ۴ شهرستان، شمیرانات، پردیس ،دماوند و فیروز کوه ۲۶ حلقه چاه حفاری، تجهیز،کف شکنی وتوسعه پیدا کردند.

مدیرعامل آبفای شرق استان توضیح داد: با توسعه شبکه کسری هایی که به دلیل افزایش جمعیت داشتیم جبران می شود.

۶۷ طرح با اعتبار۵۳۰ میلیارد تومان در پردیس به بهره برداری رسید

محمدی با اشاره به جزئیات طرح ها ، خاطر نشان کرد:۱۱ پروژه مربوط به شهرستان پردیس است که شامل احداث مخزن ۳۰۰ متر مکعبی ،ایستگاه پمپاژه اصلاح شبکه توزیع آب و حفر و تجهیز یک حلقه آب در شهر سعید آباد، احداث مخزن ۷۰۰ متر مکعبی رد روستای کرشت و گلخندان که به ارزش ریالی ۶۰ میلیارد تومان وارد مدار بهره برداری شدند و دیگر کمبود آب نخواهیم داشت.

خانه فرهنگ محله شهرآباد با ۹ میلیارد تومان اعتباربه بهره برداری رسید

عبدالله میرزایی گفت: خانه فرهنگ پیام با اعتبار ۹ میلیارد تومان در محله کم برخوردار شهرآباد بومهن با زمین اهدایی بانوی خیرحبیبی ساخته شد.

وی ادامه داد: این مجتمع فرهنگی در سه طبقه با مساحت ۲۵۰ متر مربع با ظرفیت ۱۳ کلاس ساخته شده است.

۶۷ طرح با اعتبار۵۳۰ میلیارد تومان در پردیس به بهره برداری رسید

شهردار بومهن با اشاره به افتتاح طرح ورزشی بیان کرد: مجموعه ورزشی نیمه تمام شهرداری با کفپوش، تامین سیستم گرمایش وسرمایش، رختکن سرویس بهداشتی و روشنایی و اعتبار ۶ و نیم میلیارد تومان تجهیز شده و از امروز در اختیا ر اهالی قرار می گیرد.

میرزایی از احداث کمربندی و دسترسی رودهن به رودهن خبرداد و اظهار داشت: جاده کمربندی از بلوار چمران بومهن تا لاله صحرا رودهن به طول یک هزار ۳۰۰ متر در طرح تفضیلی با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان از ردیف اعتباری بودجه دیده شده است.

وی ادامه داد: فاز اول ساخت کمربندی با اعتبار۲۳ میلیارد تومان خاکبرداری، زیرسازی و تسطیح گودال ها اجرا می شود و برای فاز دوم ۳۰ میلیارد تومان اعتباردیده شده است.
شهردار بومهن توضیح داد: ساخت این کمربندی با هدف کاهش ترافیک و تسهیل در دسترسی شهروندان از رودهن به شهرهای بومهن و پردیس دردست اقدام و اجرا است.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزارنفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha