۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۱۴
کد خبرنگار: 2218
کد خبر: 85581350
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماز، رمز جاودانگی امام حسین(ع) است/ تجلیل از خبرنگاران برتر حوزه نماز خوزستان

اهواز – ایرنا – دبیر ستاد اقامه نماز خوزستان نماز را رمز جاودانگی امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان خواند و گفت: امام حسین(ع) در بحبوحه جنگ با دشمن، نماز را فراموش نکردند و فرمودند من برای نماز آمدهام.

به گزارش ایرنا سیدموسی بلادیان روز چهارشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران برتر حوزه نماز خوزستان از سوی ستاد اقامه نماز این استان با اشاره به اهمیت نماز در سیره امام حسین(ع) اظهار کرد: دشمنان اهل‌ بیت(ع) همه تلاش خود را کردند تا یاد و نام سیدالشهدا(ع) و عاشورای سال ۶۱ محو شود اما نه تنها موفق نشدند بلکه امروز هیچ واقعه تاریخی مانند عاشورا زنده نیست.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) زنده‌ترین و جاودان‌ترین شخصیت تاریخ هستند، افزود: حضرت زینب(س) در آن شرایط سخت اسارت، علاوه بر نمازهای یومیه، نماز مستحبی خود را فراموش نکردند.

دبیر ستاد اقامه نماز خوزستان، نماز و عبودیت را عامل مهم نفوذ اهل بیت(ع) در دل‌ها عنوان کرد و گفت: زائرانی که به زیارت امام حسین(ع) مشرف می‌شوند باید بدانند امام حسین (ع) زندگی خود را در راه نماز داد از این رو انتظار می‌رود به اهمیت نقش نماز در قیام عاشورا توجه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گزارشی از فعالیت‌های ستاد اقامه نماز استان خوزستان ارائه داد و اظهارکرد: خبرنگاران می توانند در ترویج امر نماز نقش مهمی داشته باشند و در توسعه این فریضه الهی به ستاد اقامه نماز کمک کنند.

بلادیان بیان کرد: امیدواریم با ادامه همکاری‌ها و تلاش‌های مشترک، بتوانیم فرهنگ نماز را بیش از پیش در جامعه ترویج دهیم و نسل جوان را به این فریضه الهی نزدیک‌تر کنیم.

در پایان این آیین از عاطفه جوادی، خبرنگار ایرنا، کامله بوعذار خبرنگار ایکنا و احسان فارسی‌مدان فعال رسانه‌ای نماز تجلیل به عمل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha