۲۰۵ طرح برق رسانی در کلانشهر اهواز به بهره برداری رسید

اهواز- ایرنا- مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به مناسبت هفته دولت تعداد ۲۰۵ طرح بزرگ شبکه برق درکلانشهر اهواز با اعتباری بالغ بر یک هزارو ۶۶۰ میلیارد و ۱۸ میلیون ریال از محل منابع داخلی به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، محمد فراتی روز چهارشنبه در آئین بهره برداری از ۲۰۵ طرح‌ برق‌رسانی در کلانشهر اهواز اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در مناطق مختلف شهری و روستایی طرح‌های مختلفی در حوزه توسعه و احداث شهری، اصلاح و بهینه سازی شهری، روشنایی معابر و توسعه و احداث روستایی بهره برداری شده است.

وی با بیان اینکه در بخش توسعه و احداث شهری پروژه‌هایی در زمینه احداث خطوط برق برای تامین برق مشترکین جدید به بهره برداری رسیده است گفت: تعدیل بار ترانس ها و فیدرها به منظور بهبود کیفیت ولتاژ مشترکین و جلوگیری از بروز خاموشی ناخواسته و افزایش قدرت مانور جهت کاهش زمان خاموشی و انرژی اجرا شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز بیان کرد: در بخش اصلاح و بهینه سازی شهری، طرح‌هایی شامل اصلاح و بهینه سازی و مقاوم سازی شبکه، تعویض تجهیزات معیوب و فرسوده شبکه به منظور پایدارسازی شبکه و کاهش زمان خاموشی و انرژی توزیع نشده به بهره برداری رسید.

فراتی با اشاره به طرح‌های بهره برداری شده روستایی افزود: یکی از مهمترین بخش‌های خدمات رسانی این شرکت ارائه خدمات مطلوب در بخش مولد جامعه است که در این بخش طرح‌های توسعه و احداث روستایی شامل احداث خطوط برای تامین برق مشترکین جدید روستایی وتعدیل بار ترانس‌های روستایی برای بهبود کیفیت برق دریافتی مشترکین واصلاح و بهینه سازی و مقاوم سازی شبکه و ... به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، کلانشهر اهواز با یک هزار و ۸۴۸ مشترک در بخش صنعت، یک هزارو ۴۰۸ مشترک در بخش کشاورزی و ۸۹ هزار و ۸۶۶ مشترک در سایر بخش ها، پس از تهران دومین کلانشهر پر مصرف کشور است.

به گزارش ایرنا دوم تا هشتم شهریور ماه، هفته دولت نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha