۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۹
کد خبر: 85581390
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افتتاح ۳۴ طرح عمرانی، اقتصادی و فرهنگی در شهرستان آبیک

قزوین - ایرنا - فرماندار شهرستان آبیک از افتتاح ۳۴ طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی، صنعتی، ورزشی، آموزشی و فرهنگی با مبلغ یک هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در شهرستان آبیک خبر داد.

حجت اله مددخانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بهره برداری از این ۳۴ طرح موجب ایجاد اشتغال برای ۱۸۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۲۰ نفر به صورت غیر مستقیم در سطح شهرستان آبیک خواهد شد.

وی اضافه کرد: توجه به عدالت بخشی در اجرای طرح‌ها در شهرستان آبیک همواره مدنظر بوده و خوشبختانه در سطح تمام شهرها و روستاها در بخش‌های تابعه شاهد اجرای طرح‌ها و افتتاح آن‌ها هستیم.

مددخانی تصریح کرد: این طرح های شاخص شامل افتتاح گلخانه گل های تزینتی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال، افتتاح مرکز جامع پزشکی زیاران با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال و افتتاح مدارس سبز در مناطق شهری و روستایی با اعتباری معادل بر ۱۸۰ میلیارد ریال است.

فرماندار شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: تجهیز و خرید ماشین آلات امداد و نجات و خدمات شهری در شهرداری های آبیک و قشلاق با اعتباری معادل ۳۷۰ میلیارد ریال، آسفالت معابر اصلی و فرعی شهری و روستایی با اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال، تامین مسکن مددجویان بهزیستی، احداث ایستگاه های تامین و تقویت برق و احداث مخازن آب روستایی را از دیگر طرح های در دست افتتاح این شهرستان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha