۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85581473
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

محموله ۸۵ میلیارد ریالی کالای قاچاق در لرستان توقیف شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور در مناطق آلوده و جرم خیز خبر داد و گفت: در این راستا ۸۵ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال کالای قاچاق در استان کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز چهارشنبه بیان کرد: ۳۲ هزار قلم انواع کالای قاچاق شامل لوازم آشپزخانه و منزل، لباس، سیگار و غذای ماهی به ارزش تقریبی ۸۵ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال کشف و ۱۲ دستگاه خودروی سبک قاچاق بر (شوتی ) و ۲ دستگاه خودرو سنگین نیز توقیف شده است.

وی با اشاره به دستگیری ۱۴ نفر در رابطه با کالاهای قاچاق افزود: در اجرای این طرح ۳۲ خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر دستگیر، ۲۱ کیلو و ۳۱۷ گرم انواع مخدر کشف و ۳۱ معتاد متجاهر نیز جمع آوری و تحویل مراکز باز پروری شد.

وی همچنین از دستگیری ۳۲ سارق و مالخر خبر داد و گفت: مقادیری از اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شده است.

کشف ۲۳ دستگاه ماینر قاچاق در خرم آباد

سردار الهی اضافه کرد: در پی اشراف اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک نفر در یکی از محلات خرم آباد اقدام به استفاده غیرقانونی از دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) می کند، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی به محل مربوطه اعزام شدند و در بازرسی از مخفیگاه فرد مورد نظر ۲۳ دستگاه ماینر که به صورت غیرقانونی با استفاده از برق شهری مورد استفاده قرار می گرفت، کشف شد.

سردار الهی با اشاره به اینکه ارزش ماینرهای مکشوفه برابر نظر کارشناسان۳۰ میلیارد ریال اعلام شده است گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha