۴۹ وسیله نقلیه متخلف در سلسله توقیف شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی سلسله گفت: با اجرای طرح امنیت محله محور ۴۹ دستگاه وسیله نقلیه متخلف و هنجارشکن در سطح این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ محمد بوستان افروز روز شنبه اظهار داشت: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور و پاکسازی پارک ها، تفرجگاه ها و نقاط آلوده و جرم خیز، طی یک هفته اخیر با استفاده حداکثری از ظرفیت رده های تابعه در سطح شهرستان سلسله به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: با اجرای این طرح ۱۹ دستگاه موتورسیکلت و ۳۰ دستگاه خودرو که رانندگان و سرنشینان آن با انجام اقدامات هنجارشکنانه موجب سلب آسایش و نظم عمومی شده بودند توقیف شدند.

فرمانده انتظامی سلسله اعلام کرد: این طرح ها در طول سال تداوم خواهد داشت.

کشف بیش از ۳۹ هزار نخ سیگار قاچاق در چگنی

فرمانده انتظامی شهرستان چگنی گفت: ماموران انتظامی شهرستان چگنی در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک آن را متوقف کردند.

سرهنگ مهران فاضلی افزود: پس از بررسی های اولیه مشخص شد که خودرو حامل تعداد قابل توجهی سیگار قاچاق بوده که با هماهنگی مقام قضائی خودرو توقیف و به کلانتری منتقل شد.

وی اضافه کرد: در بازرسی تکمیلی از خودرو ۳۹ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چگنی ادامه داد: یک نفر در این خصوص دستگیر و متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سرهنگ فاضلی عنوان کرد: شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود در حوزه خرید، نگهداری و فروش کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha