۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۲۷
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85581534
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون ورزش همدان: رتبه بندی باشگاه ها به لحاظ نرخ شهریه بر پایه عدالت است

همدان- ایرنا- معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: رتبه بندی باشگاه ها به لحاظ دریافت نرخ شهریه، براساس آیین نامه ابلاغ شده از سوی این وزارتخانه و نیز بر پایه عدالت است.

علی ضمیری کامل روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح رتبه بندی باشگاه های ورزشی سطح استان همدان در حال انجام است و یکی از اهداف مهم رتبه بندی باشگاه های ورزشی موضوع ساماندهی میزان شهریه دریافتی آنهاست که نظارت لازم نیز صورت می گیرد.

وی بیان کرد: در واقع یکی از مشکلات در گذشته این بود که هر باشگاه به صورت دلخواه، مبلغی را به عنوان شهریه تعیین می کرد که مبنای درستی نداشت و رتبه بندی ها به شفاف سازی در این زمینه کمک خواهد کرد.

ضمیری کامل ادامه داد: این رتبه بندی در راستای شناسایی سطح خدمات مناسب به جامعه ورزشی و همچنین احترام دو جانبه به حقوق باشگاهها از یک سو و در نظر گرفتن حقوق شهروندان و جامعه ورزشکاران از سوی دیگر انجام می شود.

وی، برخورداری از عنوان های قهرمانی در سطح ملی و فراملی، حسن سابقه باشگاه، ملکیت، منطقه جغرافیایی، تعداد رشته ها و نیز کیفیت در خدمات را از جمله تجهیزات و امکانات در این رتبه بندی مهم دانست.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس، باشگاه ها با توجه به کسب امتیازات در شاخص های مختلف که بالاترین آن یک هزار امتیاز است در چهار بخش ویژه، درجه یک، درجه دو و درجه سه رتبه بندی خواهند شد و میزان شهریه ها نیز براساس این رتبه های صورت گرفته، باید دریافت شود.

وی با بیان اینکه ۴۲۰ باشگاه ورزشی براساس آمار ثبت شده از کمیسیون ماده ۵ در سطح استان همدان فعالیت دارند، یادآور شد: این استان برای اولین بار رتبه بندی باشگاه های ورزشی را انجام می دهد و در سطح کشور هم در این زمینه پیشگام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha