دومین زمین چمن مصنوعی در نقطه صفر مرزی میرجاوه افتتاح شد

زاهدان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: افتتاح دومین زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در نقطه صفر مرزی میرجاوه منجر به برخورداری ۲۷۰ خانوار از خدمات ورزشی در این منطقه شد.

عباس شیبک روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: طرح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستای توحید آباد نقطه صفر مرزی میرجاوه یکی از پروژه‌های افتتاح شده در هفته دولت به شمار می‌رود.

وی افزود: زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای توحیدآباد در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی منطقه بصورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان‌ سیستان و بلوچستان، فرمانداری، بخشداری و دهیاری با زیربنای یک‌هزار و ۳۵۰ متر مربع و با اعتبار هزینه شده بیش از ۱۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ادامه داد: با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی بیش از یک‌هزار و ۴۳۰ نفر در قالب ۲۷۰ خانوار از این طرح ورزشی بهره مند، و فرصتی مناسبی برای فوتبال دوستان منطقه فراهم شده تا رقابت مختلف ورزشی را در این مکان برگزار کنند.

وی گفت: دومین زمین چمن مصنوعی در نقطه صفر مرزی میرجاوه یکی از هفت طرح عمرانی با اعتباری بیش از ۸۰ میلیارد ریال به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در سیستان و بلوچستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha