استاندار مازندران: پیشرفت کشور در آینده با اعتماد به دانش آموزان امروز میسر است

ساری- ایرنا- استاندار مازندران با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت دانش آموزان امروز برای آینده کشور، گفت: باید به دانش آموزان اعتماد کنیم و از این ظرفیت های موجود برای رشد و بالندگی آنها استفاده کرد.

به گزارش ایرنا ،‌ یوسف نوری روز پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران افزود: در این مسیر با برنامه ریزی مناسب، روش های جذاب، راهبردی و خلاقانه برای آموزش دانش آموزان می توان پیشرفت را رقم زد.

وی ادامه داد: مازندران، استان با اهمیتی بوده و از مواهب خدادادی و ظرفیت‌های بسیار زیادی برخوردار است و باید از آن به نحو شایسته، برای آموزش و پرورش دانش آموزان بهره برد.

استاندار مازندران با اشاره به در پیش بودن آغاز سال تحصیلی جدید گفت: برای بازگشایی مطلوب و شایسته مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید اقدامات و فعالیت‌های لازم دست در دست یکدیگر و همکاری ، همراهی و وفاق انجام شود.

وی از تلاش فرهنگیان و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش در راستای اعتلای نظام تعلیم و تربیت و موفقیت و سربلندی دانش آموزان تقدیر کرد.

مازندران ۵۳۶ هزار دانش آموز دارد و ۳۷ هزار معلم و کادر اداری در چهار هزار و ۲۰۰ مدرسه وظیفه تعیلم و تزبیت محصلان را برعهده دارند.

با توجه به کمبود معلم در مدارس مازندران اخیرا نیز مدیر کل آموزش و پرورش استان از جذب ۲ هزار و ۴۰۰ معلم تازه نفس در سال تحصیلی جدید خبرداد که این تعداد معلم در قالب فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان، آزمون استخدامی و همچنین به کار گیری همکاران بازنشسته فرهنگی و به کارگیری معلمان موظف جذب آموزش و پرورش مازندران می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha