۸ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۵۵
کد خبر: 85582095
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آیین گرامیداشت شهدای دولت در یزد برگزار شد + فیلم

۸ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۵۵
کد خبر: 85582095
آیین گرامیداشت شهدای دولت در یزد برگزار شد + فیلم

یزد- ایرنا- مراسم گرامیداشت شهدای دولت، روز پنجشنبه با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار، مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد روضه محمدیه این شهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این آیین، امام جمعه اردکان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت گفت: هفته دولت و گرامیداشت نام و یاد شهدای دولت برای محک زدن خود در راستای حرکت بر مسیر شهیدان است و باید مسئولان با نیت الهی برای خدمت به مردم استفاده کردند.

حجت‌الاسلام " سید اسماعیل شاکر اردکانی " به نیت خالصانه شهیدان رجایی، باهنر و شهید رییسی اشاره و ادامه داد: باید مسئولان با نیت خالص و پیروی از شهیدان رجایی و باهنر همه زندگی خود را وقف خدمت به مردم و کشور کنند.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم نوعی عبادت است گفت: خدمت به کشور و مردم ابعاد متنوع دارد و از فضیلت بالایی برخوردار است و مسئولان باید قدر لحظات خدمتگزاری را بدانند و رسالت دینی و ملی خود را انجام دهند.

امام جمعه اردکان با بیان اینکه تفاوت مسئولان اجرایی و دولتمردان با دیگر اقشار مردم این است که توفیق و فرصت بیشتری برای کسب رضایت مردم دارند تصریح کرد: وقتی فردی در راه خدمت به مردم اخلاص داشته باشد بدون شک خداوند به حرکت او برکت می‌دهد.

شاکر همچنین از جانباختگان سانحه رانندگی زائران پاکستانی در یزد یاد کرد و گفت: این هم افتخاری است که در مسیر زیارت امام حسین(ع) جان داد و باید همواره یاد شهیدان و تحقق مسیر آنها سرلوحه همه امور در جامعه قرار گیرد.

در ابتدای این آیین مدیحه سرایی توسط یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) انجام شد و همچنین پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد و استاندار به مناسبت گرامیداشت یاد شهدای دولت قرائت شد.

هفته دولت از دوم شهریورماه آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha