۸ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۱۹
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85582097
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مرکز تخصصی روانپزشکی زنجان با ۱۱۴ تخت فعال است

۸ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۱۹
کد خبر: 85582097
مرکز تخصصی روانپزشکی زنجان با ۱۱۴ تخت فعال است

زنجان - ایرنا - سرپرست مرکز آموزشی، درمانی و روانپزشکی شهید بهشتی زنجان گفت: مرکز تخصصی روانپزشکی در استان با ۱۱۴ تخت فعالیت دارد و از ابتدای سال جاری تاکنون به ۸۷۰ بیمار بستری شامل ۶۵۰ مرد و ۲۲۰ زن، خدمات ارائه کرده است.

فاطمه رستم‌خانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در این مدت ۲ هزار و ۸۰۰ بیمار به صورت سرپایی توسط پزشکان روانپزشک در درمانگاه معاینه شده و ۹۰۰ نفر خدمات روانکاوی دریافت کردند.

وی اضافه کرد:علاوه بر ارائه خدمات روانپزشکی به بیماران در طول ایام هفته به جز پنجشنبه‌ها در درمانگاه مرکز، خدمات روانشناسی نیز در طول ایام هفته به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود که از نکات مثبت این کار، همزمانی ارائه خدمات روانپزشکی و روانشناسی در مواقع ضروری است.

سرپرست مرکز آموزشی، درمانی و روانپزشکی شهید بهشتی زنجان یادآور شد: هم اکنون ۹ پزشک متخصص اعصاب و روان، ۱۶ دستیار روانپزشکی و پنج دکترای روانشناسی در بخش‌ها، درمانگاه و کلینیک سهروردی مشغول به فعالیت هستند.

به گفته این مسوول در این مرکز، خدماتی از قبیل انواع مشاوره (اعتیاد و مشاوره روانی) و تست‌های روانشناسی ارائه می‌شود.

رستم‌خانی با بیان اینکه به رغم تخصصی بودن مرکز و به دلیل موقعیت جغرافیایی (واقع در مرکز شهر)، اورژانس سرپایی به صورت عمومی فعال است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به حدود ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر، خدمات سرپایی توسط پزشکان اورژانس ارائه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha