۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۴۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85184776
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مجهزترین پروژه روانپزشکی زنجان بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: پروژه خیرساز "رجبعلی مقدم" زنجان به عنوان مرکز روانپزشکی که احداث آن از حدود ۳۷ سال پیش آغاز و تاکنون ۸۳۵ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است هم اکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حسن بختیاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا ۲ سال گذشته عملیات عمرانی پروژه خیرساز "رجبعلی مقدم" زنجان ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که با پیگیری های انجام گرفته روند رو به رشدی یافته است.

وی اضافه کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه در وضعیت مطلوبی قرار دارد و طبق برنامه ریزی ها نیمه دوم امسال به بهره برداری نهایی خواهد رسید.

این مسوول ادامه داد: اعتبار مورد نیاز برای ابنیه این پروژه ۲۵۰ میلیارد ریال و تجهیزات آن ۲۰۰ میلیارد ریال است.

وی اظهار داشت: با به پایان رسیدن عملیات عمرانی پروژه رجبعلی مقدم زنجان، یکی از مجهزترین و به روزترین مراکز روانپزشکی کشور فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان ادامه داد: پروژه خیرساز روانپزشکی زنجان در مساحت ۶ هزار و ۴۴۵ مترمربع، پنج طبقه و با ظرفیت ۱۳۷ تختخواب، در دست احداث است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون تنها مرکز روانپزشکی استان در بیمارستان‌های قدیمی فعالیت می‌کند و این مرکز از جمله معدود بیمارستان‌های اعصاب و روان است که با استفاده از سیستم‌های جدید و به روز استفاده به همشهریان خدمات لازم را ارائه می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha