۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۲۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85584009
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵۲۰ نفر عضو سازمان نظام پزشکی زنجان هستند

۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۲۴
کد خبر: 85584009
۱۵۲۰ نفر عضو سازمان نظام پزشکی زنجان هستند

زنجان - ایرنا - رئیس سازمان نظام پزشکی استان زنجان گفت:هم اکنون یک هزار و ۵۲۰ نفر عضو سازمان نظام پزشکی زنجان هستند که از این تعداد ۷۷۱ نفر آن به شهر زنجان اختصاص دارد.

محمد محرمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس بیشترین اعضای جامعه پزشکی استان پس از شهرستان زنجان به شهرستان های ابهر،خرمدره و خدابنده اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه سازمان نظام پزشکی، یک سازمان مستقل حرفه ای و در برگیرنده شاغلان حرف پزشکی است، افزود: این سازمان به دنبال تحقق ارزش‌های عالیه اسلام در امور پزشکی، پیشبرد و اصلاح امور پزشکی، ارتقای سطح دانش همکاران، حمایت از حقوق بیماران، حمایت از حقوق صنفی شاغلان حرف پزشکی و تنظیم روابط شاغلان حرف پزشکی با نهادهای دیگر است.

محرمی ادامه داد: سازمان نظام پزشکی همچنین برای انجام وظایفی از جمله اظهارنظر مشورتی در تهیه و تدوین لوایح و طرح های مرتبط با امور پزشکی، تنظیم دستور العمل های تبلیغاتی و آگهی های دارویی و امور پزشکی، صادر کردن کارت عضویت برای اعضای سازمان، اظهار نظر در مورد جرائم پزشکی به عنوان مرجع ذیصلاح به دادسراها و صدور پروانه اشتغال مطب های پزشکی و سایر حرفه های وابسته و تمدید آن اقدام می کند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تکمیل ساختمان نظام پزشکی استان، افزود: این طرح به مساحت یک هزار و ۴۱۰ مترمربع در پنج طبقه احداث شده که طبقه زیرزمین آن به عنوان پارکینگ و همکف به صورت ۲ منظوره به عنوان پارکینگ و سالن اجتماعات است.

محرمی اضافه کرد: طبقه اول این طرح به صورت اداری، طبقه دوم تا قسمتی اداری و ۲ سوئیت مجزا برای حضور میهمانان، طبقه سوم و آخر نیز به صورت سالن مراسم پیش بینی شده است.

این مسوول با بیان اینکه سازه این مجموعه به صورت وافل و ارتفاع بلند و با نمای آجری کار شده است،‌افزود: این طرح هم اکنون حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که طبقه همکف و اول آن طی هفته دولت امسال با حضور رئیس سازمان نظام پزشکی کشور به بهره برداری رسید.

۱۵۲۰ نفر عضو سازمان نظام پزشکی زنجان هستند

رئیس سازمان نظام پزشکی استان زنجان خاطر نشان کرد: هزینه انجام شده برای این طرح تاکنون ۲۱۰ میلیارد ریال بوده که برای تکمیل کل پروژه نیز حدود ۹۰ میلیارد ریال مورد نیاز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha