۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۱۸
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85582106
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

مدیران گنبدی با شهیدان تجدید میثاق کردند

۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۱۸
کد خبر: 85582106
مدیران گنبدی با شهیدان تجدید میثاق کردند

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار و برخی مدیران دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدماتی گنبدکاووس به همراه فرماندهان و برخی پرسنل نظامی و انتظامی این شهرستان همزمان با آخرین روز هفته دولت ( ۲ تا هشت شهریور) باحضور در گلزار شهیدان امامزاده یحیی بن زید (ع) و عطرافشانی و قرائت فاتحه با آرمان‌های این عزیزان تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این آیین که روز پنجشنبه برگزار شد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس درسخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و نیز شهیدان رجایی و باهنر، برلزوم ادامه راه این عزیزان ازسوی همه مدیران، مسئولان و اقشار مختلف مردم تاکید کرد.

حجت‌الاسلام مهدی فاطمی‌منش گفت: استقلال، عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهیدان است و مدیران باید از فرصت ایجاد شده دوران مسئولیت به بهترین نحو در خدمت رسانی به مردم تلاش کنند.

وی بابیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر الگوهای خدمت صادقانه و خالصانه به مردم بودند، افزود: مدیران باید با الگو پذیری از این شهیدان والامقام همه ظرفیت و امکانات را برای خدمت به مردم بکار گیرند.

مدیران گنبدی با شهیدان تجدید میثاق کردند

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون حدود ۵۲۰ شهید تقدیم نظام کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha