۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۲۰
کد خبر: 85582452
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

سامانه مشاوره حقوقی در آذربایجان غربی راه اندازی شد

ارومیه- ایرنا- رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به افتتاح سامانه ۱۲۹ مشاوره حقوقی در استان گفت: این امر به افزایش دانش حقوقی شهروندان و کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضایی منجر می شود

به گزارش ایرنا، ناصرعتباتی روز پنجشنبه در آیین افتتاح این سامانه افزود: یکی از برنامه های مهم دادگستری آذربایجان‌غربی تلاش برای ارتقای آگاهی های حقوقی و دانش قضایی شهروندان این استان در حد نیازهای ضروری است.

وی اضافه کرد: برنامه های خوبی با استفاده از ظرفیت رسانه و فعالان اجتماعی پیش بینی شده که امروز با تلاش مجموعه مرکز وکلای قوه قضائیه هم در سطح کشور و در سطح استان، مرکز مشاوره سامانه ۱۲۹ مرکز مشاوره حقوقی افتتاح شد.

سامانه مشاوره حقوقی در آذربایجان غربی راه اندازی شد

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: افراد متخصص و کارشناسان این حوزه در این مرکز فعال بوده و به سوالات شهروندان اعم از سوالاتی که نیاز روزمره شان است، پاسخگو خواهند بود.

عتباتی گفت: تماس با این سامانه و گرفتن مشاوره و اقدام با مشورت، خیلی از مسایل و مشکلاتی مبتلابه شهروندان را مرتفع خواهد کرد.

وی ادامه داد: با افتتاح سامانه ۱۲۹ و استقرار وکلای متخصص و با تجربه در این مرکز مشاوره حقوقی شاهد شکوفایی دانش حقوقی و افزایش اطلاعات قانونی شهروندان و به تبع آن کاستن از مشکلات قضایی و کاهش پرونده های ورودی به دستگاه قضایی استان خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، سامانه ۱۲۹ مشاوره حقوقی با حضور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، رییس کل محاکم ارومیه، سرپرست محاکم جزایی ارومیه، معاون مرکز وکلای قوه قضائیه و اعضای هیات مدیره مرکز وکلای استان در مجتمع شهید بهشتی محاکم جزایی ارومیه افتتاح شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha