۱ آبان ۱۴۰۳، ۱۳:۲۷
کد خبر: 85635785
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادگاه‌های صلح در ارومیه آغاز به کار کرد

۱ آبان ۱۴۰۳، ۱۳:۲۷
کد خبر: 85635785
دادگاه‌های صلح در ارومیه آغاز به کار کرد

ارومیه- ایرنا- رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: دادگاه های صلح از امروز اول آبان ماه در مرکز استان آغاز به کار کردند.

به گزارش ایرنا، ناصر عتباتی روز سه شنبه در بیست و هشتمین جلسه شورای معاونین دادگستری آذربایجان غربی اظهار کرد: در ارومیه از امروز ارجاع به شعب دادگاه صلح شروع می شود و رسیدگی‌ به پرونده ها از این طریق در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: مدیران حوزه دادگستری در آذربایجان غربی در هماهنگی کامل با معاونت‌های قوه قضائیه باشند و با برقراری ارتباط موثر با آنها کارها را پیگیری و علاوه بر آن امکانات و لوازم مورد نیاز معاونت تحت تصدی خود را هم تامین کنند.

وی با اشاره به لزوم توجه به پرونده‌های مهم گفت: لازم است معاونین ناظر به صورت مستمر و مداوم بر روند پرونده های مهم و خاص حوزه قضایی نظارت داشته باشند تا این پرونده ها به بهترین شکل ممکن منتج به نتیجه شوند.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی‌ افزود: تعامل و ارتباط مستمر با سطوح مدیریتی قوه قضائیه در رشد و توسعه دادگستری استان موثر و نتیجه بخش خواهد بود.

عتباتی با محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی گفت: تبلیغات منفی دشمن صهیونی علیه شهید سنوار بسیار سنگین و گسترده بود اما با عنایت ویژه خداوند متعال این تبلیغات منفی تبدیل به عزتی جاودانی شد و خفت و خواری هر چه بیشتر غاصبان صهیونی را سبب شد و همگان دیدند که عزتی که خداوند عنایت می کند هیچ قدرتی نمی تواند مانع آن شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha