۸ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۰۴
کد خبر: 85582756
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۳۰ طرح عمرانی و اقتصادی در آشتیان افتتاح شد

۸ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۰۴
کد خبر: 85582756
۳۰ طرح عمرانی و اقتصادی در آشتیان افتتاح شد

اراک - ایرنا - ۳۰ طرح عمرانی و اقتصادی به مناسبت هفته دولت شامگاه پنجشنبه در شهرستان آشتیان افتتاح و عملیات اجرایی چند پروژه نیز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار مرکزی در حاشیه بهره برداری از این طرح‌ها گفت: برای پروژه‌های اقتصادی این شهرستان ۷۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و برای پروژه‌های عمرانی هم ۲ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

«فرزاد مخلص‌الائمه» درباره طرح‌های راهداری در شهرستان آشتیان افزود: راه زیرساخت رفاه و توسعه است و سطح رضایتمندی مردم را افزایش می‌دهد که در این راستا دولت سیزدهم نیز توجه ویژه‌ای به این بخش داشته است.

وی بیان کرد: در بخش راه‌، عقب افتادگی جدی وجود داشت اما در سه سال گذشته به‌ اندازه ۱۰ سال کار در حوزه راه‌های بین شهری و به‌ویژه راه‌های روستایی در استان مرکزی انجام شده است.

استاندار مرکزی گفت: در چند شهرستان ارتقای محورهای ارتباطی در دستور کار است تا از این طریق بتوان روند توسعه راه‌ها و ارائه خدمات در این حوزه را با شتاب بیشتری دنبال کرد.

دیدار با خانواده معظم شهید «غلامحسین کربلایی حسنی » در روستای مزرعه نو، حضور در آئین تجلیل از پیرغلامان حسینی شهرستان آشتیان، افتتاح متمرکز ۱۰۰ هزار مترمربع طرح نهضت آسفالت روستایی با صرف اعتباری بالغ‌ بر سه هزار ۲۰۰ میلیارد ریال ، بهره‌برداری از ۳۱ کیلومتر طرح‌های راهداری اعم از روکش آسفالت و لکه‌گیری با اعتبار ۶۱۰ میلیارد ریال، از دیگر برنامه‌های سفر استاندار به شهرستان آشتیان بود.

شهرستان آشتیان با جمعیتی بالغ بر ۲۵ هزار نفر در ۸۵ کیلومتری شمال شرق اراک مرکز استان مرکزی واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha