۸ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۳۹
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85582773
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی مرحله دوم بیمارستان پورسینا خراسان شمالی آغاز شد

بجنورد - ایرنا - عملیات احداث مرحله دوم بیمارستان پورسینا شهر آشخانه خراسان شمالی امروز پنجشنبه به مناسبت هفته دولت آغاز شد.

به گزارش ایرنا، استاندار خراسان شمالی پنجشنبه شب در این آیین با اشاره به اجرای ۳۵ طرح در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان سملقان گفت: تلاش داریم زیرساخت ها، تامین آب پایدار، بهبود شاخص راه های استان، تامین اینترنت پرسرعت با اجرای پروژه فیبر نوری در همه شهرها محقق شود.

محمدرضا حسین نژاد خاطرنشان کرد: افزایش ضریب نفوذ گاز به ۱۰۰ درصد روستاهای دارای سکنه، تکمیل و اجرای پروژه های عمرانی، افزایش و بهبود فضا های آموزشی از دیگر اهداف بود که این امور انجام شده و یا در حال انجام است.

وی با اشاره به ظرفیت های کشاورزی در استان افزود: باید استان را به قطب کشاورزی و دامپروری تبدیل کنیم.

به گزارش ایرنا همزمان در هفتمین روز از هفته دولت، مرکز توانبخشی مانه و سملقان با حضور استاندار افتتاح شد.

مرکز توانبخشی مانه و سملقان با مساحت ۴۰۰ مترمربع با ۲۸ میلیارد و ۵۰۷ میلیون ریال اعتبار هزینه شده از محل سفرهای استانی رییس جمهور شهید احداث شده است.

این طرح در سال ۱۳۸۵ آغاز شد اما ۱۵ سال بدلیل عدم تامین اعتبار کافی با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی متوقف شده و در دولت سیزدهم با تامین اعتبار تکمیل و تجهیز و بهره برداری شد.

امروز همچنین با حضور استاندار خراسان شمالی گود باستانی آشخانه افتتاح شد.

گود ورزش های باستانی و زورخانه ای آشخانه که از سال ۱۳۹۱ کلنگ زنی شده بود در دولت سیزدهم تکمیل شد و امروز در آخرین روز از هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha