۸ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۲۷
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85582812
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات سراسری جشنواره شنای دختران در زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا - مسابقات سراسری جشنواره شنای دختران در رده سنی ۱۱تا ۱۲ سال، امروز در شهر زنجان آغار شد.

به گزارش ایرنا، نایب رییس هیات شنای استان زنجان شامگاه پنجشنبه در حاشیه افتتاحیه این جشنواره افزود: این مسابقات در ۲ نوبت صبح و عصر در استخر شهید شهبازی مجموعه ۱۵ خرداد امجدیه در چندین ماده و با شرکت ۳۰۰ شناگر در قالب ۶۴ تیم از ۲۰ استان به میزبانی هیات شنای استان زنجان در حال برگزاری است.

سحر ولی مقدم با بیان اینکه در این دوره از رقابت ها ۱۲۰ مربی و سرپرست نیز شرکت کرده اند، ادامه داد: ۵۵ نفر نیز تیم داوری این رویداد ورزشی را تشکیل می دهد که از اهمیت آن حکایت دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به استقبال بی‌نظیر دختران شناگر در رده سنی ۱۱ تا۱۲ سال کمیته فنی فدراسیون در جهت حفظ کیفیت مسابقات، تصمیم بر حذف مسابقات تیمی (۱۰۰*۴ متر آزاد و ۵۰*۴ متر مختلط تیمی) گرفته است.

نایب رییس هیات شنای استان زنجان با اشاره به اینکه این جشنواره در راستای کمی و کیفی رشته شنا برگزار شده است، اظهار داشت: ۳۰ شناگر نیز در این رخداد ورزشی شرکت کرده اند.

ولی مقدم با تاکید بر اینکه در رخداد ورزشی شناگران حرفه ای از سراسر کشور شرکت کرده اند، افزود: میزبانی استان می تواند علاوه برتعاملات ورزشی به کسب تجربه بیشتر منتهی شود.

وی خاطر نشان کرد: در حاشیه مراسم میز از ۱۵ حامی بانوی پیشکسوت شنای استان تقدیر شد که اقدامی ارزشمند به شمار می رود.

این جشنواره فردا /۹ شهریور سال جاری / به پایان می رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha