۹ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۵۶
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85582908
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۷۸ واحد مسکن روستایی در ملایر به متقاضیان واگذار شد

همدان- ایرنا- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت و با حضور استاندار همدان، ۱۷۸ واحد مسکن روستایی در ملایر مقاوم‌سازی و به متقاضیان واگذار شد.

"مسعود رضایی" روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: یک‌هزار و ۲۴۶ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این تعداد واحد مسکن روستایی هزینه شد.

وی افزود: طی سال‌های گذشته در بحث مسکن روستایی ۳۳ هزار و ۵۳۱ سهمیه به استان همدان ابلاغ که از این تعداد ۲۷ هزار و ۵۰۰ واحد به چرخه ساخت وارد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان ادامه داد: مقاوم‌سازی هفت هزار و ۵۰۰ واحد از این تعداد واحد مسکن روستایی در سطح استان به اتمام رسید و به متقاضیان واگذار شد.

رضایی گفت: ۹۷۵ واحد مسکن روستایی همزمان با هفته دولت با اعتبار۶ هزار و ۶۳۹ میلیارد ریال در استان بهره‌برداری شد که از این تعداد ۱۷۸ واحد آن در شهرستان ملایر است.

وی تاکید کرد: بیشترین قرارداد مسکن روستایی در شهرستان ملایر با یک‌هزار و ۵۵۰ سهمیه ابلاغی است که یک‌هزار و ۳۰۰ واحد تاکنون به مرحله عقدقرارداد رسیده و حدود ۸۰ درصد از مسکن روستایی این شهرستان مقاوم‌سازی شده است.

رضایی با بیان اینکه در زمینه مسکن شهری نیز در کشور شرایط بسیار خوبی را به واسطه حمایت‌ها و پشتیبانی‌های استاندار همدان و برگزاری جلسات مستمر شورای تامین مسکن داریم، افزود: حدود ۱۸ هزار و ۳۰۰ واحد در استان شروع شده که در شهرستان ملایر با زحمات فرماندار همه شهرهای تابعه آن تعیین تکلیف شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان با اشاره به اینکه در بنیاد ساخت وضعیت ما خوب است، گفت: برای اجرای واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن، همراهی بانک‌ها را بیشتر نیاز داریم تا در ادامه کار با مشکل مواجه نشویم.

۱۷۸ واحد مسکن روستایی در ملایر به متقاضیان واگذار شد

بهره‌برداری طرح هادی در ۳۷ روستای ملایر

رضایی ابراز امیدواری کرد: با حمایت دولت چهاردهم بتوانیم نهضت ملی مسکن را به سرانجام برسانیم.

وی همچنین به روند رو به رشد اجرای طرح هادی در استان اشاره و اظهار کرد: در حوزه اجرای طرح هادی ملایر بیشترین اجرای طرح را داشته و از ۷۴ روستای استان که طرح هادی در آن اجرا شده، ۳۸ روستا مربوط به این شهرستان است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان گفت: طول مسیری که طی سه سال گذشته برای آسفالت ۴۸۰ کیلومتر طول است که سه میلیون و ۳۵۰ هزار مترمربع آسفالت اجرا شد.

رضایی ادامه داد: آسفالت روستاها و اجرای طرح هادی طی سه سال گذشته از ۵۱۹ روستا به ۸۵۵ روستا رسیده است و در این مدت حدود ۷۶۰ روستای استان از آسفالت بهره‌مند شدند.

وی گفت: همزمان با هفتمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار همدان همچنین فاز نخست اجرای طرح هادی در ۳۷ روستای شهرستان ملایر با اعتبار ۴۹۸ میلیارد و ۴۰۴ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید که ۱۵۲ هزار و ۴۲۶ مترمربع آسفالت اجرا شد.

به گزارش ایرنا؛ شهرستان ملایر دارای ۲۰۸ روستای دارای سکنه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha