۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۵۵
کد خبر: 85583018
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف جسد ناشناس در ساحل جویبار

۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۵۵
کد خبر: 85583018
کشف جسد ناشناس در ساحل جویبار

ساری- ایرنا- رییس هیات نجات غریق مازندران از کشف یک جسد در ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد جمعه در سواحل جویبار خبر داد و گفت: جسد از مدت ها قبل داخل آب بوده و قابل شناسایی نیست.

نقی کریمیان روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اعلام اینکه پس از کشف جسد بلا فاصله مأموران انتظامی و کارشناسان مرتبط در محل حادثه حضور پیدا کردند، اظهار داشت: جسد کشف شده مرد بوده و سن تخمینی این فرد بین ۳۰ تا ۳۵ سال بوده است.

کریمیان اضافه کرد: جسد کشف شده متلاشی شده و قابل شناسایی نبوده است و بلافاصله با هماهنگی به عمل آمده با قاضی کشیک جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.

رییس هیات نجات غریق مازندران از بررسی همه ابعاد حادثه خبر داد و گفت: بعد از مشخص شدن موضوع و علت حادثه و هویت فرد مذکور اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

آمار رسمی پزشکی قانونی استان در خرداد ماه سالهای ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۲ غرق شدگی را شاهد بودیم به طوری که در سال ۱۳۹۸، ۱۲ نفر، سال ۱۳۹۹، ۲۴ نفر، سال ۱۴۰۰، ۲۷ نفر و در سال ۱۴۰۱ نیز ۱۸ نفر از هموطنان جانشان را در دریا از دست دادند.

بر اساس آمار اداره کل پزشکی قانونی مازندران از سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ به ترتیب ۱۰۹، ۹۹، ۱۴۷، و سال ۱۴۰۱ به ۱۶۱ نفر در دریای خزر غرق شدند.

مازندران دارای ۱۵ شهرستان ساحلی است که در این میان شهرستان‌های محمود آباد با ۳۰ کیلومتر ساحل آزاد و بیش از ۱۲۰ راه دسترسی دارای ۱۶ طرح، بابلسر با ۲۷ کیلومتر نوار ساحلی و ۱۳ کیلومتر نوار ساحلی قابل شنا، از شاخص‌ترین شهرستان های مرکزی استان در اجرای این طرح محسوب می شوند.

کشف جسد ناشناس در ساحل جویبار

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha