درخواست تحریک طالبان پاکستان برای آزادی یک عضو خود از زندان‌های آمریکا

اسلام‌آباد - ایرنا - گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در قبال رهایی سه گروگان از جمله یک سرهنگ ارتش این کشور، خواستار آزادی یکی از اعضای خود از زندان‌های آمریکا بعلاوه یک میلیون دلار از دولت پاکستان شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از رسانه‌های پاکستانی، یک سرهنگ ارتش این کشور به همراه دو نفر دیگر روز پنجشنبه توسط گروهی از مهاجمان ناشناس در منطقه «کولاچی» از توابع شهر دیره اسماعیل خان واقع در ایالت خیبرپختونخوا در شمال غرب پاکستان ربوده شدند.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی پاکستان حاکی از ربوده شدن این افراد توسط گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان است که طی آن ربوده شدگان از دولت پاکستان خواستار همکاری با طالبان و پذیرش خواسته های آنان شدند.

طالبان پاکستانی علاوه بر مطالبه یک میلیون دلار از دولت این‌ کشور، خواهان آزادی یکی از اعضای خود به نام «لطیف محسود» شد که در سال ۲۰۱۳ توسط نیروهای آمریکایی در افغانستان بازداشت شده و هم اکنون در یکی از زندان های آمریکا در حبس است.

گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان همچنین در ازای رهایی گروگان‌ها، آزادی سه عضو دیگر این گروه به نام های «مسلم باغ، اعظم و نصرالله محسود» را مطالبه کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha