۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۵۱
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85583294
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ واحد گلخانه در شهرستان درمیان به بهره‌برداری رسید

بیرجند - ایرنا - ۲ واحد گلخانه با سرمایه‌گذاری ۶۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی بخش خصوصی در شهرستان درمیان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا در ادامه برنامه‌های هفته دولت و سفر روز جمعه استاندار خراسان جنوبی به شهرستان درمیان با حضور جمعی از مسوولان استانی و شهرستان این گلخانه‌ها به بهره‌برداری رسید.

احداث این ۲ واحد گلخانه زمینه اشتغال چهار نفر را به صورت مستقیم فراهم آورده و بخش خصوصی برای راه اندازی این واحدها در حوزه کشاورزی در مجموع ۶۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه کرده است.

این گلخانه‌های سبزی‌ و صیفی هر کدام به متراژ ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع احداث شد. 

۲ واحد گلخانه در شهرستان درمیان به بهره‌برداری رسید

آسفالت معابر روستای بورنگ نیز با حضور استاندار خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

این پروژه شامل ۱۵ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت است و اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه بیش از ۲۴ میلیارد ریال اعلام شد.

طرح توسعه شبکه پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت روستایی روستای خسرو آباد نیز با حضور استاندار خراسان جنوبی وارد فاز بهره برداری شد، اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح ۴۲ میلیارد ریال است.

۲ واحد گلخانه در شهرستان درمیان به بهره‌برداری رسید

افتتاح و بهره برداری از آسفالت معابر روستای خسرو آباد از دیگر برنامه‌های قناعت در شهرستان درمیان بود.

این پروژه شامل پنج هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت است و اجرای این پروژه هشت میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال هزینه به همراه داشته است.

با حضور استاندار خراسان جنوبی پروژه اصلاح شبکه روستای کوشکک به نمایندگی از چهار پروژه شرکت آب و فاضلاب استان در شهرستان درمیان به صورت همزمان به بهره‌برداری رسید.

این پروژه‌ها با اعتبار ۹۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در سطح شهرستان اجرا شده است و پروژه اصلاح شبکه روستای کوشکک شامل اصلاح شبکه توزیع و خط انتقال به طول سه هزار متر و با اعتبار ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرا شد.

با اجرای این پروژه ۸۷۷ نفر جمعیت ساکن در روستای کوشکک از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

۲ واحد گلخانه در شهرستان درمیان به بهره‌برداری رسید

اجرای شبکه توزیع مسکن ملی طبس مسینا و اصلاح شبکه به طول سه هزار و ۵۰۰ متر و نوسازی ۸۵ انشعاب، ساخت مخزن ۲۰۰ مترمکعبی و اصلاح و توسعه شبکه به طول ۲ هزار و ۱۰۰ متر در شهرک روستای درمیان و نیز اصلاح ۲ کیلومتر خط انتقال و ۲ کیلومتر شبکه توزیع روستای نوزاد دیگر پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب استان در شهرستان درمیان است که امروز جمعه به بهره‌برداری رسید.

جمعیت برخوردار از مزایای این پروژه‌ها بیش از ۶ هزار نفر گزارش شده است.

استاندار خراسان جنوبی امروز (جمعه) به شهرستان درمیان سفر کرد و در ادامه برنامه‌های هفته دولت، هشت پروژه با اعتبار ۷۴۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی شد که از این تعداد ۶ پروژه افتتاحی بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha