۹ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۲۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85583359
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سرمربی چادرملو: زمین ورزشگاه انزلی زیبنده ملوان و طرفداران این تیم نیست

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال چادرملو اردکان گفت: کیفیت چمن زمین ورزشگاه بندرانزلی بسیار نامناسب است و این زمین زیبنده تیم ملوان و طرفداران آن نیست.

به گزارش ایرنا، سعید اخباری جمعه شب در نشست خبری پس از بازی تیمهای ملوان و چادرملو اردکان در بندرانزلی اظهار کرد: بازیکنان ما قادر نبودند در این زمین که لغزنده بود، بازی کنند اما بازیکنان ملوان به این زمین عادت دارند ولی باید در اینگونه زمینها فقط توپ‌های بلند ارسال کرد.

وی افزود: متاسفانه تیم ما چیزی به عنوان میزبانی نداریم در حالی که چمن ورزشگاه ما بسیار بهتر از ورزشگاه بندرانزلی است اما شاید نمی خواهند که تیم ما در لیگ برتر باشد و این در حالی است که ملوان ۲ بازی را در زمین خود برگزار کرده است.

وی به بازی تیمش مقابل ملوان نیز اشاره و بیان کرد: در دقایق ابتدایی بازی و از روی یک ضربه ایستگاهی که اعتقاد داریم به هیچ وجه خطا نبود, گل دریافت کردیم اما به بازی برگشتیم و گل مساوی را به ثمر رساندیم.

سرمربی تیم فوتبال چادرملو اضافه کرد: اما روی یکسری اشتباهات فردی ۲ گل دریافت کردیم که پسر از آن چند موقعیت به دست آوردیم اما متاسفانه دیگر نتوانستیم گلی به ثمر برسانیم.

اخباری خاطرنشان کرد: شکست ما ربطی به داوری ندارد اما معتقدیم که گل اول ملوان خطا نبود و از سوی دیگر در ۲ بازی قبلی نیز روی اشتباهات داوری گل دریافت کردیم اما به هر حال امیدواریم که در ادامه شاهد اشتباهات داوری نباشیم.

سرمربی چادرملو اظهار کرد: تیم ما خوب است و بازیکنان جوان مناسبی دراختیار داریم که امیدوارم در ادامه لیگ و با تمرینات فشرده و منظم بتوانیم نتایج خوبی را هم کسب کنیم.

به گزارش ایرنا تیمهای فوتبال ملوان و چادرملو اردکان غروب جمعه در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم ملوان با نتیجه سه بر یک حریفش را شکست داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha