اشکال توزیع آنلاین گوشت قرمز رفع می‌شود

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرعامل سازمان مدیریت میوه و تره‌بار شهرداری تهران درباره توزیع آنلاین گوشت قرمز گفت: اگر چه استقبال مردم هم خوب بود اما «باگ» های در این زمینه وجود داشت که در حال رفع آن هستیم.

به گزارش ایرنا، مهدی بختیاری زاده روز شنبه در حاشیه افتتاح بازار میوه و تره‌بار گرواندی در منطقه ٢ تهران درباره توزیع گوشت قرمز به صورت آنلاین گفت: اگرچه استقبال مردم هم خوب بود اما باگ‌های در این زمینه وجود داشت که در حال رفع آن هستیم.

پنجم خرداد امسال بختیاری زاده مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار از فروش آنلاین گوشت قرمز در میادین تره بار تهران خبر داده بود.

وی افزوده بود: شهروندان در صورت نیاز می‌توانند با مراجعه به سامانه شهرزاد وارد پنل تنظیم بازار شوند و با انتخاب گوشت مورد نیاز خود حداکثر تا ۵ کیلو گوشت گوسفندی و ۵ کیلو گوشت گوساله، خریداری کرده و با تکمیل خرید و ثبت آن؛ گوشت خود را بصورت حضوری در مراکز فروش یا غیرحضوری درب منزل خود دریافت کنند.

بختیاری‌زاده یادآور شده بود: در صورتی که شهروندی خرید گوشت خود را از طریق سامانه بصورت حضوری انجام داده باشند باید به یکی از مراکز خرید تعیین شده در میادین مراجعه و با ارایه تاییدیه پرداخت، گوشت را تحویل بگیرند و در غیر این صورت این امکان فراهم است که با پرداخت هزینه اسنپ، گوشت برای او به آدرس محل درخواستی ارسال شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha