۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۵۶
کد خبر: 85583498
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فیلم | تراژدی در دل شب؛ کشف جسد غریق ۴۰ ساله در سد جامیشان سنقر

کنگاور - ایرنا - در یک تراژدی دلخراش، جسد غریق ۴۰ ساله‌ای در اعماق سد جامیشان سنقر کشف شد. این کشف تلخ پس از تلاش‌های بهمن پرورش، قهرمان غریق نجات کرمانشاهی، صورت گرفت. این حادثه، بار دیگر ابعاد خطرناک آب‌های عمیق را به تصویر می‌کشد و یادآور اهمیت احتیاط در فعالیت‌های آبی است.

بهمن پرورش صبح شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: فرد غرق شده دیروز جمعه به همراه خانواده خود به قصد تفریح در حاشیه سد جامیشان حضور یافته بود که حدود ساعت ۱۷ با اعضای خانواده خود به قصد شنا وارد آب شده و پس از مدتی شنا در محدوده ۱۸ متری دچار حادثه شده بود.

وی افزود: پس از اطلاع گروه‌های امدادی، حدود ساعت ۲۲ در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدم و در کمتر از یک دقیقه جستجو باوجود آب گل‌آلود، جسد این مرد را یافته و از آب خارج کردم.

او با اشاره به اینکه سه روز پیش نیز جسد نوجوان ۱۳ ساله‌ای را از سد "تاج امیر" دلفان لرستان از آب بیرون کشیده است، تاکید کرد: برای جلوگیری از حوادث مکرر از این نوع، خانواده‌ها در هنگام حضور در حاشیه سدها و رودخانه‌ها، مسائل ایمنی را به صورت جدی مد نظر قرار دهند و از شنا کردن و حتی نزدیک شدن به حاشیه سد و بستر رودخانه پرهیز کنند تا شاهد چنین وقایع تلخی نباشیم.

بهمن پرورش غریق نجات کرمانشاهی تا کنون بیش از ۵۰۰ نفر را از آب‌های مختلف کشور بیرون کشیده که موفق شده ۱۲۴ نفر از آنها را نجات دهد.

او در تابستان امسال تاکنون ۲۰ جسد را از آب‌های آزاد مناطق مختلف کشور کشف کرده است.

سد جامیشان که به تعبیری قطب گردشگری آبی در استان کرمانشاه و یکی از قطب‌های گردشگری آبی در ایران است، در فاصله‌ای نزدیک به هشت کیلومتر از شهر سنقر و در مسیر سنقر به کرمانشاه، در دو راهی عباس‌ آباد واقع شده است.

شهرستان سنقر در ۹۰ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha