۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۰۲
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85583591
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۵۲ طرح هفته دولت در اسدآباد افتتاح و کلنگ‌زنی شد

۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۰۲
کد خبر: 85583591
۵۲ طرح هفته دولت در اسدآباد افتتاح و کلنگ‌زنی شد

همدان-ایرنا- فرماندار اسدآباد گفت: ۵۲ طرح با اعتبار هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

سلیمان نظری‌دوست روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۴۹ طرح با هزار و ۱۸۶ میلیارد ریال افتتاح و سه طرح با ۴۷ میلیارد ریال در هفته دولت کلنگ‌زنی شد.

وی با بیان اینکه ۲۲ طرح توسعه عمران شهری و روستایی و راهسازی با بیش از ۳۹۳ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد افزود: ۱۶ طرح در حوزه شرکت برق و گاز و مخابرات با بیش از ۳۷۵ میلیارد ریال اعتبار، هفت طرح با بیش از ۲۴۶ میلیارد ریال اعتبار در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی، یک طرح میراث فرهنگی با ۵۵ میلیارد ریال اعتبار، یک طرح مربوط به دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی با ۴۵ میلیارد ریال اعتبار و یک طرح نیز با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار مربوط به اداره ورزش و جوانان این شهرستان در هفته دولت بهره‌برداری شد.

فرماندار اسدآباد گفت: عملیات اجرایی ۲ طرح شهرداری پالیز با ۴۵ میلیارد ریال اعتبار و یک طرح شرکت گاز با ۲ میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت آغاز شد.

نظری‌دوست افزود: بهسازی روستایی، افتتاح ۵۴ واحد مسکن مقاوم سازی روستایی، کارخانه خوراک دام، پروژه‌های گازرسانی، پرورش مرغ گوشتی، کارگاه صنایع دستی، جدول‌گذاری و دیوارکشی فاز دوم دیوار دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی از جمله پروژه‌های قابل افتتاح این شهرستان در هفته دولت بود.

وی از ۱۲ پروژه نیمه‌کاره از سال‌های گذشته در اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: تکمیل این تعداد پروژه نیمه‌تمام باقی مانده از سالهای گذشته یکی از مطالبات عمومی مهم مردم شهرستان بوده با پیگیری و تلاش شبانه‌روزی و همکاری همه دستگاه‌های دولتی سطح شهرستان این پروژه‌ها به عنوان اولویت‌ در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه شهرستان اسدآباد دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خاصی است افزود: معادن، کارخانه‌های مختلف، وجود ماشین سنگین و نیمه سنگین بسیار، وجود دانشگاه‌های مختلف از جمله دانشکده علوم پزشکی نقاط قوت این شهرستان به شمار می‌رود که اولویت نخست کاری بنده برنامه‌ریزی دقیق و پیگیری مستمر، مدیریت جهادی و تلاش شبانه‌روزی با همکاری همه مسئولان شهرستان برای استفاده حداکثری از این ظرفیت‌های یاد شده است.

نظری‌دوست، توجه به امور جوانان را به عنوان اولویت دوم کاری خود برشمرد و گفت: همه ادارات دولتی به ویژه اداره ورزش و جوانان مکلف هستند در بحث جوانان برنامه ویژه داشته باشند چرا که امروز شهرستان اسدآباد نیاز فوری به نشاط اجتماعی دارد و برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی برنامه‌ریزی در این امر ضروری خواهد بود.

وی با اشاره به تعداد ۳۲ واحد صنعتی و تولیدی در سطح شهرستان افزود: برخی از این واحدها غیرفعال و تعطیل هستند که با پیگیری لازم برای احیا و بازگشت به چرخه تولید این واحدها همه تلاش خود را با استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به کار خواهیم گرفت چرا که این واحدها نقش موثری در اشتغال منطقه خواهند داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha