۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۴۹
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85583731
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همایش مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سنندج برگزار شد

سنندج- ایرنا- نخستین همایش مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی کردستان در سال جاری روز شنبه در محل سالن جلسات دادگستری استان در سنندج برگزار شد.

به گزارش ایرنا، علی رشیدی معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری استان کردستان در این مراسم با بیان توضیحاتی در خصوص محورهای این همایش؛ اظهار کرد: برخی از موارد مطرح شده در سطح استان قابل بررسی و عملیاتی شدن است و سایر موارد نیز با هماهنگی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه و کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی اقدام خواهد شد.

مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی کردستان در این همایش با طرح موضوعاتی پیرامون سامانه ثنا و پیشنهاد اصلاحات آیین‌نامه‌های ذی‌ربط، در خصوص مواردی از جمله «شیوه‌نامه کفیل»، «پیشنهادات خدمات جدید به دفاتر»، «اصلاح رویه‌های مختلف ثبت دعاوی در استان» و «ایرادات استشهادیه الکترونیکی» به ارائه مطالب پرداختند.

در این نشست پشتیبانان حقوقی و فنی معاونت فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کردستان در خصوص موارد مطرح شده توسط مدیران دفاتر به بحث و تبادل نظر پرداختند که نتیجه‌ی این نشست در ۳۱ بند به تصویب رسید.

در پایان این مراسم از تلاش‌های مسعود نیری بازرس و پشتیبان حقوقی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی استان کردستان که به درجه بازنشستگی نائل آمده بود با اهدای لوح سپاسی تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha