۲ رتبه مرحله دوم پویش ملی «خوانش کتاب» به آذربایجان غربی رسید

ارومیه- ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با اشاره به اعلام نتایج مرحله دوم پویش ملی «خوانش کتاب» گفت: ۲ عضو کانون استان به عنوان برگزیده این طرح معرفی شدند.

به گزارش ایرنا از اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی،زهرا آبسوران روز شنبه در این خصوص اظهار کرد: در بخش «روی خط کتاب» باران عبدالله‌زاده از مرکز شماره یک مهاباد و در بخش «۱۰۰ ثانیه با کتاب» یسنا جعفری از مرکز ماکو در جمع برگزیدگان این مرحله معرفی شدند.

۲ رتبه مرحله دوم پویش ملی «خوانش کتاب» به آذربایجان غربی رسید

وی اظهارکرد: از بین ۲۸۰ اثر دریافتی از مراکز استان در هر ۲ مرحله این پویش سراسری، با شعار « آینده خواندنی است»، ۴۸ اثر به مرحله کشوری راه یافت.

آبسوران ادامه داد: پویش ملی «خوانش کتاب» با رونمایی پوستر آن از پنجم آذر آغاز شد و اعضای کانون استان در بخش های مختلف این پویش شرکت کردند.

وی افزود: تهیه فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای از خوانش کتاب از سوی کودکان، تهیه پادکست، نماهنگ کتاب صوتی از سوی نوجوانان و خوانش کتاب از سوی اعضای خانواده برای دانش‌آموز، عکاسی از کتاب‌خانه‌های خانگی، از جمله برنامه‌هایی است که برای اجرای گسترده‌تر و فراگیر این پویش در سراسر کشور پیش‌بینی شده بود.

آبسوران افزود: با اعلام نتایج مرحله اول پویش ملی«خوانش کتاب» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پنج عضو کودک و نوجوان کانون استان آذربایجان غربی به عنوان برگزیده معرفی شده بودند.

۲ رتبه مرحله دوم پویش ملی «خوانش کتاب» به آذربایجان غربی رسید

به گزارش ایرنا،اسفند سال ۱۴۰۲ مرحله اول برگزیدگان این پویش اعلام‌شد و با ادامه‌یافتن این پویش در سال ۱۴۰۳ مرحله دوم برگزیدگان از سوی اداره کل آفرینش‌های فرهنگی‌ کانون اعلام‌شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha