برگزاری رویداد میکروارگانیسم‌ها با محوریت کنش‌یارهای طبیعی برای فردای سبز

تهران- ایرنا- مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران وابسته به جهاد دانشگاهی با همکاری سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، رویداد میکروارگانیسم‌ها را با محوریت کنش‌یارهای طبیعی برای فردای سبز و پایدار برگزار می‌کند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از جهاد دانشگاهی، رویداد میکروارگانیسم‌ها با محوریت «کنش‌یارهای طبیعی برای فردای سبز و پایدار» در تاریخ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ به صورت صورت برخط و رایگان برگزار می‌شود.

این رویداد علمی به مناسبت روز جهانی میکروارگانیسم‌ها تدارک یافته و دانشجویان، محققان، سیاست‌گذاران و متخصصان صنایع در علوم میکروبی و زیست‌فناوری میکروبی، مخاطبان اصلی آن هستند.

از جمله اهداف این رویداد می‌توان به افزایش آگاهی در مورد نقش حیاتی میکروارگانیسم‌ها در جنبه‌های مختلف زندگی، تقویت همکاری بین محققان، مربیان و نمایندگان صنایع و ایجاد بستری مناسب برای تبادل دانش و ایجاد مشارکت، نمایش آخرین پیشرفت ها در میکروبیولوژی و زیست فناوری، الهام بخشیدن و جذب نسل بعدی شاغلان در حوزه میکروبیولوژی، کارشناسان زیست‌فناوری و دانشمندان جوان و

توسعه راهکارهای جدید مبتنی بر میکروارگانیسم‌ها برای حل معضلات جهانی اشاره کرد.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به لینک www.ibrc.ir/fa/form/۱۰۳۷ مراجعه کرده و یا با شماره همراه ۰۹۹۰۹۶۶۲۶۴۶ تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha