۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۱۰
کد خبر: 85583817
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

موج جدید گرما آذربایجان غربی را فرا می گیرد

۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۱۰
کد خبر: 85583817
موج جدید گرما آذربایجان غربی را فرا می گیرد

ارومیه - ایرنا - رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: موج جدید گرما پس از یک هفته، استان را در بر می گیرد.

مهدی صابری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موج جدیدی از گرمای هوا از هفته جاری استان وارد استان شده و به صورت تدریجی گسترش می یابد.

وی با بیان اینکه براساس آخرین نقشه های پیش بینی و پیش یابی از امروز تا اواسط هفته جاری در اغلب نقاط استان آسمانی صاف تا کمی ابری و جوی پایدار حاکم است، اظهار کرد: وزش باد همچنان در استان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه با گذر امواج ضعیف و کم دامنه از برخی نقاط استان انتظار بارشهای پراکنده و رگباری در استان وجود دارد، گفت: این بارشها در مناطق شمالی و روز شنبه خواهد بود.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: در شبانه روز گذشته ۳.۴ میلیمتر بارندگی در سردشت و حدود یک میلیمتر در ماکو و شوط ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته بیشترین دما در پلدشت با مثبت ۳۵ درجه سانتی گراد بالای صفر ثبت شده است، اظهار کرد: دمای کمینه استان نیز با مثبت ۱۴ درجه سانتی گراد در چالدران به ثبت رسیده است.

به گزارش ایرنا اذربایجان غربی در هفته گذشته شاهد کاهش دما بود که این موضوع موجب خرسندی شهروندان شده است.

به گفته کارشناسان هواشناسی طبق سالهای گذشته احتمال اینکه موج گرمای حاکم در استان پایانی بر گرمای تابستانی در منطقه باشد وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha