۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۳۹
کد خبرنگار: 5678
کد خبر: 85584077
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کسب ۲۴ مدال توسط جوجیتسوکاران قزوین در مسابقات کشوری

قزوین - ایرنا - سرمربی تیم جوجیتسوکاران قزوین گفت: تیم جوجیتسو استان با ۲۰ ورزشکار در مسابقات قهرمانی کشور حضور یافت و موفق به کسب ۲۴ مدال رنگارنگ در این دوره از رقابت‌ها شد.

فرهاد روستازاده پاشاکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقات قهرمانی جوجیتسو با حضور ۱۸ استان به میزبانی تهران برگزار شد که استان قزوین با ۲۰ ورزشکار در این دوره از رقابت ها تحت عنوان تیم "اسپاد چیتا ایران" حضور یافت.

وی تصریح کرد: مسابقات قهرمانی کشور جوجیتسو در تمام رده های سنی و وزنی در ۲ بخش رقابت گی و رقابت نوگی برگزار شد و داود قلندری و امیرمحسن روستازاده نیز این تیم را مربی گری کردند.

روستازاده پاشاکی اضافه کرد: در بخش رقابت گی و در رده های سنی مختلف سینا رستمی مقام نخست و سینا محمدی، الیا فروغی، امیرحسین مولایی، حسین بختیاری و سینا سلطانیان مقام دوم و امیرعباس قدیمی، امیرحسام اسماعیلی و امین تحسینی حایز مقام سوم شدند.

سرمربی تیم جوجیتسوکاران ادامه داد: در بخش رقابت نوگی نیز امین تحسینی و امیرعباس میرعزیزی رتبه نخست، سینا محمدی دوم، پرهام چیگینی دوم، سینا سلطانیان، امیرحسین صالحی، سینا رستمی، ابوالفضل یوسفی، کیارش حیدری، حسین بختیاری، امیرحسین صالحی و سینا محمدی رتبه دوم و ابوالفضل بختیاری، امیرعلی غریب دوست، امیرحسین مولایی و امیررضا داداشی رتبه سوم را کسب کردند.

روستازاده پاشاکی خاطرنشان کرد: نفرات برتر مسابقات کشوری جوجیتسو راهی اردو تیم ملی می شوند و پس از مسابقات انتخابیه به مسابقات جهانی که آبان ماه امسال به میزبانی ابوظبی برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

سرمربی تیم جوجیتسوکاران قزوینی خاطرنشان کرد: بانوان جوجیتسوکار قزوینی نیز ۲۳ شهریور امسال در مسابقات قهرمانی کشور حضور خواهد داشت.

گفتنی است، رشته مهیج جوجیتسو ورزش پر مخاطب که چند سالی است در دنیا مورد توجه چشمگیری قرار گرفته و در قزوین در سال ۱۴۰۰ به صورت رسمی شروع به فعالیت کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha