بهره برداری از بازار جدید میوه و تره بار شهدای تقی آباد شهرری

شهرری- ایرنا- شهردار منطقه ۲۰ گفت: از بازار جدید میوه و تره بار شهدای تقی آباد در محدوده ناحیه ۶ شهرداری منطقه ۲۰ شهرری بهره برداری شد.

به گزارش ایرنا ، رضا شنگی روز شنبه در حاشیه بهره برداری این مرز میوه و تربار اظهار داشت: به منظور خدمات رسانی به شهروندان و افزایش سرانه خدماتی و رفاهی در محلات، در یکصد و چهلمین پویش امید و افتخار امروز بازار میوه و تره بار شهدای تقی آباد واقع در شهرری محله تقی آباد خیابان شهید راهبر به بهره برداری رسید.

بهره برداری از بازار جدید میوه و تره بار شهدای تقی آباد شهرری

وی افزود: زمین این بازارچه از سوی این منطقه به سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تحویل شد و این محل با ۲۰۰ مترمربع عرصه و ۱۰۰ مترمربع اعیان از سوی این سازمان به صورت کانکس احداث و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

بهره برداری از بازار جدید میوه و تره بار شهدای تقی آباد شهرری

شهردار منطقه ۲۰ بیان داشت: این بازارچه با هدف سهولت دسترسی شهروندان به میادین میوه و تره بار و ارائه خدمات به ساکنین محله تقی آباد و تامین مایحتاج با کیفیت و ارزان قیمت احداث شده است.

شنگی گفت: با افتتاح این بازارچه جدید مجموع بازارچه های میوه و تره بار این منطقه به ۲۸ مورد افزایش یافت.

شهرستان ری با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در جنوب استان تهران و محدوده شهرداری منطقه ۲۰ تهران در جنوب پایتخت بعنوان قبله تهران در این شهرستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha